قیمت ورق عرشه فولادی کاشان

قیمت روز انواع ورق عرشه فولادی برند کاشان با ضخامت و اندازه های مختلف و کیفیت عالی | برای اطلاع از قیمت روز این محصول و خرید با کارشناسان پرگاس آهن در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق عرشه فولادی کاشان

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
نام محصول ضخامت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۰.۸ میل کیلوگرم 1403-02-27 464,220 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۰.۹ میل کیلوگرم 1403-02-27 459,630 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۱ میل کیلوگرم 1403-02-27 459,630 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۱.۲۵ میل کیلوگرم 1403-02-27 471,560 ریال
ورق عرشه فولادی کاشان
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق عرشه فولادی کاشان

کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان (اولین کارخانه تولید کننده ورق‌ گرم گالوانیزه) که در ابتدا با نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان فعالیت خود را آغاز نمود، در سال ۱۳۷۴ و در ۱۴ کیلومتری شهرستان کاشان با زمینی به متراژ ۷۲ هکتار تاسیس شد. از تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم مداوم، به عنوان هدف اولیه این شرکت بودوظرفیت تولید خط گالوانیزه این شرکت در ابتدای فعالیت به مقدار ۱۰۰ هزار تن در سال پیش‌بینی شده بود ولی امروزه این ظرفیت به  ۱۳۰ هزار تن در سال رسیده است و به پیشرفت قابل توجهی رسیده است .

خط‌های اسیدشویی، آنیل، نورد سرد رفت و برگشتی، گالوانیزه گرم مداوم، برش عرضی و فرم‌دهی ورق، خطوط تولیدی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان را تشکیل می‌دهد. از مزایای کارخانه امیرکبیر کاشان می‌توان به موقعیت جغرافیایی و قرار گیری در مرکز کشور و دسترسی آسان به راه‌های مختلف حمل و نقل اشاره نمود،‌ به طوری که فاصله این شرکت تا ریل راه‌آهن ۶۰۰ متر و فاصله آن تا جاده ترانزیت ۱۸۰۰ متر است.

ویژگی های منحصر به فرد کارخانه کبیرکاشان

بزرگترین تولید کننده ورق گالوانیزه در بخش خصوصی می باشد که کارخانه کبیر کاشان در حال حاضر ۱۰ درصد میلگرد ساختمانی کشور را تامین می نماید.تولید کننده محصولات صنعتی درصنایع پایین دستی: کارخانه کویر کاشان بر اساس نوع مصرف و کاربرد محصول به وسیله ابزار و وسایل کنترل کیفیت قادر به تولید بازه کاملی از محصولات با ویژگی های خاص جهت استفاده در مصارف ثانویه می باشد.دارای سبد محصولات انواع ورق گالوانیزه و رنگی در کشور: نحوه طراحی خط تولید مجموعه امکان پاسخگویی به نیازها و تقاضاهای متنوع و پیچیده بازار را دارند.کیفیت بالای محصولات :فولاد کاشان دارای تجهیزات بررسی و بازرسی سطحی بدون ایجاد تخریب (تست های غیر مخرب) جهت بازرسی کلیه مواد اولیه خودو محصول نهایی را دارا می باشد.

سقف های عرشه فولادی کاشان

در سازه های بتنی، برای اجرای سقف و کف طبقات، از تیرچه بلوک استفاده میشود . عرشه فولادی در اسکلت فلزی، در واقع حکم تیرچه بلوک برای یک سازه بتنی را می باشد.این محصول با کیفیت سرعت بسیار زیادی به پروژه می‌دهد و وضعیت ساختمان از لحاظ استحکام به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا میکند.

عرشه های فولادی مهم ترین جز و بخش متمایز این سقف های از سایر سقف های مرکب است .این عضو از ورق های فولادی عموما با پوشش گالوانیزه با ضخامت 0.8 تا 1.2 میلی متر تشکیل شده که توسط ماشین آلات نورد سرد به صورت یک پروفیل با سطح مقطع کنگره ای ذوزنقه شکل فرم دهی می شودو در انواع متنوعی قابل تولید است که تفاوت بین آن ها در شکل هندسی مقطع، عمق پروفیل، ابعاد بال و جان، زوایای خم ها، عرض مفید پروفیل، تعداد کنگره، نوع، شکل و نحوه قرارگیری آج ها نسبت به یکدیگر و میزان برآمدگی آج ها است.

استاندارهای ورق عرشه فولادی کاشان

  • مقررات ملی ساختمان (طرح و اجرای ساختمان‌های فولادی)
  • مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت شهرسازی
  • استاندارد AISC (استاندارد سازه‌های فولادی آمریکا)
  • استاندارد ASTM (انجمن آزمون استاندارد و مواد در آمریکا)
  • استاندارد BSI (موسسه استاندارد بریتانیا)
  • استاندارد SDI (استاندارد موسسه مرتبط با تولیدات زیرساخت‌ها و عرشه فولادی)
  • استاندارد SCI (موسسه ساخت و تولید فولاد)

ورق گالوانیزه 0.8 فولاد امیرکبیر کاشان

 در صنایع ساختمانی و درهر صنایع دیگری که مبحث زنگ زدگی ورق فولادی مطرح شود و احتیاج به ترمیم ورق شود استفاده می شود. ورق گالوانیزه 80 کاشان به حالت رول کوتاه 1000 و رول بلند 1250 با ضخامت 0.8 میلیمتر در ایران تولیدوروانه ی بازار میشود. ارتفاع ورق های عرشه فولادی کاشان به گام معروف است.

مزایای استفاده از ورق عرشه فولادی 0.8

کاشان از لحاظ سبکی:

ورق عرشه فولادی 80 کاشان باعث ، وزن سقف کم شده و وزن سازه سبک تر گردد.همچنین درمصرف مصالح بکار به کار می رود در ساختمان ازجمله فولاد اسکلت سازه، میلگرد سقف و بتن سقف صرفه جویی می شود.یکی دیگر از ویژگی های این ورق از لحاظ سرعت اجرا:استفاده از ورق گالوانیزه 0.8 کاشان است که باعث افزایش سرعت اجرا در سقف عرشه فولادی در ساختمان ها می گردد. و نسبت به سقف دال بتنی و سقف کامپوزیت سنتی از لحاظ مدت زمان اجرا وبه طبع هزینه بصرفه تر می‌باشد.

قیمت ورق عرشه فولادی کبیر کاشان به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها، استاندارد تولید، کیفیت و ویژگی ها ورق و ضخامت آن می باشد. برای آگاهی از قیمت روز ورق عرشه فولادی امیر کبیرکاشان می توانید از صفحه قیمت ورق امیرکبیر کاشان دیدن نمایید. قیمت های اعلام شده در سایت پرگاس آهن  به صورت روزانه به روز رسانی میشوند و جدیدترین قیمت در هر روز درج می گردد.

کمترین و بیشترین ضخامت تولیدی ورق عرشه فولادی کدام است؟

ورق عرشه فولادی از ضخامت های 7دهم میلیمتر الی 1/25میلمیتر قابل تولید و عرضه به بازار می باشد.

کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه عرشه فولادی چه کسانی هستند؟

ورق گالوانیزه عرشه فولادی ازکارخانجات هفت الماس ،امیرکبیرکاشان،شهرکرد،تاراز،فولادمبارکه،سمنان،روی اندودکاوه ...قابل تولید می باشد.

یکی از ویژگی های مهم دراجرای سقف عرشه فولادی چه می باشد؟

استفاده از ورق گالوانیزه 0.8 کاشان باعث افزایش سرعت اجرا در سقف عرشه فولادی در ساختمان ها می شود. و نسبت به سقف دال بتنی و سقف کامپوزیت سنتی از لحاظ مدت زمان اجرا وبه طبع هزینه بصرفه تر می باشد.

تماس جهت استعلام و خرید