قیمت ورق عرشه فولادی دشتستان

قیمت ورق عرشه فولادی دشتستان با کیفیت بالا در اندازه های مختلف | برای خرید این محصول با ما در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق عرشه فولادی دشتستان

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
نام محصول ضخامت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۰.۸ میل کیلوگرم 1403-02-27 481,650 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۰.۹ میل کیلوگرم 1403-02-27 481,650 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۱ میل کیلوگرم 1403-02-27 490,830 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۱.۲۵ میل کیلوگرم 1403-02-27
ورق عرشه فولادی دشتستان
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق عرشه فولادی دشتستان

کارخانه فولاد دشتستان در سال 1398 و یازدهم تیرماه رسماً آغاز به کارکرد و کارخانه فولاد دشتستان با هدف تولید ورق‌های گالوانیزه از ابتدای سال‌ 1400 و با ظرفیت ۳۸۴ هزار تن در محل شهرک صنعتی زاویه و در ۷۰ کیلومتری غرب تهران شروع به فعالیت نمود.در فاز اول این کارخانه خط گالوانیزه گرم و در فاز دوم نیز خط تولید نورد سرد و در فاز سوم نیز ورق های رنگی  احداث شد.

این کارخانه توانسته با بهره‌برداری از سالن‌های خط تولید ورق رنگی به میزان قابل‌ توجهی رشد در سال های آینده برسد. و آمادگی حضور در بازارهای جهانی برای ارائه تولیدات و محصولات باکیفیت فولادی  که نقشی مهم و کلیدی برای سوددهی برای کارخانجات های بزرگ باشدسریعا به آن دست پیدا نماید.

کارخانه فولاد دشستان با توجه به سیاست های برنامه ریزی شده موضوع کیفیت را در سرلوحه اهداف خود قرار دادو حدود 25 درصد از سهم کلی تولیدات خود را به بازارهای جهانی به شکل ویژه اختصاص داد.این کارخانه از اجرای فاز دوم کارخانه در قالب طرح توسعه تولید ورق‌های گالوانیزه و با سرمایه ثابت ۱۰ هزار میلیارد ریال که با پیشرفت ۵۰ درصدی مواجه است سخن گفته است.

بررسی و نتیجه گیری قیمت نهایی عرشه فولادی

بررسی‌های کیفیتی و قیمت عرشه فولادی بر حسب ضخامت آن محاسبه میشود. این ضخامت می‌تواند در قیمت های مختلف و متفاوت باشد. در پرگاس آهن شما برای ثبت سفارش می‌توانید به‌صورت مستقیم از همین صفحه اقدام نمایید. قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای و همین‌طور مقایسه آن با دیگر مجموعه‌های فروش خواهد بود.قابل ذکر است که کارخانه فولاد دشتستان در حال حاضر یکی از نام‌های درخشان در عرصه ی تولید انواع آلیاژهای فولادی ورق های گالوانیزه ،روغنی،رنگی است.

کارخانه ی فولاد دشتستان ودیگر کارخانه‌ها

 معتبرترین کارخانه های تولید ورق عرشه فولادی به غیر از دشتستان میتوان به کارخانه ی فولاد تاراز در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد. ورقه عرشه فولادی کارخانه هفت الماس هم یکی دیگر از محصولات پرکاربردی است که دارندگان پروژه‌های بزرگ مایل به خرید آن در حجم‌ و سفارشات بزرگ می باشند.

قیمت گل میخ

برای اجرای عرشه فولادی خود لازم می باشد تا در کنار عرشه و فلاشینگ این محصول که برای اتصال‌دهی مورد استفاده قرار می‌گیرد را هم خریداری نمود. گل میخ و سرامیک آن بر حسب نمره کالا به فروش میرسد. پرکاربردترین نمره های گل میخ، گل میخ 100 و 115 می باشد.قیمت این کالا موثر از میزان تقاضا و قیمت عرشه فولادی می باشد.شما میتوانید با کارشناسان ما در قیمت گل میخ در نمره‌های مختلف مشاوره و خریدی مطمئن را تجربه نمایید .

مزایای سقف های عرشه فولادی

 سرعت اجرا، کنترل بارهای حین اجرا،مقاومت در برابر آتش سوزی،مقاومت در برابرزلزله و آتش‌سوزی، به علت کاهش مصرف میلگرد و فولاد در سازه از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه می باشد،کاهش انتقال صدا،کاهش وزن سازه،سرعت اجرای بالا،وجود روی در ورق گالوانیزه باعث مقاومت عرشه فولادی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود، نگهداری از آن به فضای کمی نیاز دارد، حذف قالب‌بندی،هزینه‌ی پایین حمل‌ونقل، ظرفیت بالای تحمل بار

ضخامت و ابعاد ورق

ورق عرشه فولادی در ضخامت 0.7 تا 1.2 میلی متر در بازار تولید و عرضه میشود. علاوه بر این، طول و عرشه ورق های فلزی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد و هر چه ضخامت و ابعاد ورق بیشتر شود وزن آن بیشتر میگردد و در نتیجه سرعت عرشه فولادی نیز افزایش پیدا می‌کند.

خرید ورق عرشه فولادی و خدمات اتصال 

پرگاس آهن خدمات فلاشینگ و گلمیخ عرشه فولادی را پس از خرید ارائه می دهد فقط کافیست با شماره گیری 02191006808از تمامی قیمت ها و محصولات فولادی و ورق عرشه فولادی اطلاعات لازم را کسب نمایید .

ورق گالوانیزه دشتستان در چه ضخامت‌هایی عرضه می‌شود؟

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت ورق گالوانیزه دشتستان ضخامت آن می باشد. این ورق در کارخانه دشتستان در ضخامت‌های مختلف، از 0.3 میلیمتر تا 1.5 میلیمتر تولید می‌شود.

مهمترین ویژگی ورق گالوانیزه دشتستان چیست؟

ورق گالوانیزه دشتستان در فرایند گالوانیزاسیون، به لایه‌ای از فلز روی مجهز می‌شود که آن را در برابر خوردگی محافظت می‌کند. واین ورق به شکل رول و شیت در ابعاد دلخواه مشتریان قابل سفارش می باشد. برش ورق گالوانیزه می‌تواند به وسیله ابزارهای برشی مانند ماشین‌های برش لیزر، ماشین‌های برش پلاسما و ابزارهای دستی مانند دستگاه‌های برش معمولی صورت گیرد .

قیمت عرشه فولادی دشتستان چقدر می باشد؟

قیمت عرشه فولادی بر حسب ضخامت آن محاسبه میگردد. این ضخامت می‌تواند در رِنج‌های مختلف و متفاوت باشد. در پرگاس آهن شما برای ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل نمایید و یا به‌صورت مستقیم از همین صفحه از تمامی قیمت ها مطلع شوید.

تماس جهت استعلام و خرید