قیمت ورق عرشه فولادی تاراز

قیمت روز ورق عرشه فولادی تاراز با بهترین کیفیت در ابعاد و ضخامت های مختلف | برای استعلام قیمت و خرید این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق عرشه فولادی تاراز

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
نام محصول ضخامت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۰.۸ میل کیلوگرم 1403-02-27 464,220 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۰.۹ میل کیلوگرم 1403-02-27 464,220 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۱ میل کیلوگرم 1403-02-27 473,390 ریال
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۱.۲۵ میل کیلوگرم 1403-02-27 477,980 ریال
ورق عرشه فولادی تاراز
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق عرشه فولادی تاراز

 یک واحد تولیدی است که در سال 1387 تاسیس شد. این شرکت در استان چهار محال و بختیاری و در زمینی به مساحت 2.7 هکتار واقع می باشد. نام این شرکت برگرفته از کوه تاراز در استان چهارمحال و بختیاری است .عملیات ساخت و نصب تجهیزات در کارخانه فولاد تاراز از سال 1390 در شهرک صنعتی شهر کرد آغاز گردید. این کارخانه در آبان ماه سال 1395 نیز به بهره برداری رسید.

این مجموعه را با نام صنایع ورقهای پوشش دار تاراز چهار محال نیز میشناسند.فولاد تاراز شهرکرد یکی از خطوط مجهز تولید ورق های گالوانیزه می باشد .به طور کل ساخت این محصولات در فولاد تاراز منطبق با روش غوطه ‌وری گرم است . و ظرفیت 260 هزار تن در سال را برای این مجموعه به ارمغان می‌ آورد.کلاف گالوانیزه تولیدی در شرکت فولاد تاراز از ضخامت 0.3 میلیمتر تا 2 میلیمتر است .

آدرس کارخانه فولاد تاراز شهر کرد : استان چهارمحال و بخیتیاری- شهرکرد- شهرک صنعتی-فاز 3(توسعه)

گواهینامه های معتبرشرکت فولاد تاراز شامل

  1. اخذ گواهینامه ISO 9001:2015
  2. اخذ گواهینامه ISO 14001:2015
  3. اخذ گواهینامه ISO 45001:2018
  4. دارای گواهینامه BS EN 10346:2015

محصولات فولاد تاراز 

سه محصول اصلی این کارخانه تولیدات گالوانیزه ، گالوانیزه رنگی (گالواتاراز) ، گالوالوم می باشد.

شرکت فولاد تاراز تنها تولید کننده گالاواتارز که ورق گالوانیزه رنگی که محصول زیبا و تولید شده توسط این شرکت می باشد.در کارخانه تاراز شهر کرد ورق عرشه فولادی گالوانیزه با کیفیت بالا،دارای پوشش TOC و ورق گالوالوم است. که با توجه به ظرفیت بالای تولید، بخشی از این محصولات به کشورهای دیگر صادر میشود.

ورق عرشه فولادی وگل‌میخ یا برشگیر

گل میخ تجهیز ساده‌ای است که در زبان فارسی با نام گل میخ شناخته شده است . کاربرد این تجهیز در سقف عرشه فولادی متصل کردن ورق به تیرهای فرعی در سازه است.مفهوم گل‌میخ که نام دیگر آن برشگیر است را به شکل راحت‌تر باید بگوییم که گل‌میخ و یا برشگیر به‌عنوان رابطی میان ورق گاوانیزه و بتن مورد استفاده می باشد از این‌رو بدون وجود گل‌ میخ و یا برشگیر امکان اتصال ورق گالوانیزه عرشه به بتن وجود ندارد. قطری که برای گل‌میخ‌ها و یا برشگیرها در نظر گرفته می‌شود برابر با 20 میلی‌متر می باشدوارتفاع این اجزا متغییر است چراکه ارتفاع گل‌میخ‌ها متناسب با شکلی که ورق‌های فولادی گالوانیزه دارند تعیین می‌گردد.نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود داردارتفاع گل‌میخ بعد از نصب باید برابر با 40 میلی‌متر باشد و هرگز نباید از این مقدار پایین‌تر بیاید. 

برای خرید گل میخ میتوانید با کارشناسان ما در پرگاس آهن تماس حاصل نمایید واز خریدی مطمئن و بی واسطه با نازلترین قیمت بهره مند شوید.

اتصال گل‌م یخ‌ها و یا برشگیرهابه ورق گالوانیزه

 برشگیرها و یا گل میخ ها را با استفاده از یک دستگاه جوش قوس الکتریکی مخصوص به تیرهای سازه‌ای جوش می‌دهند. بهینه‌سازی عملکرد سقف در هنگام زلزلهسقف‌های مرکب عرشه فولادی یکپارچگی بیشتری بین المان‌های سازه‌ای دال سقف ایجاد می‌کنند.در این سیستم صلبیت سقف در برابر نیروهای جانبی زلزله افزایش قابل ملاحظه‌ای نسبت به سقف‌های دیگر دارد . توزیع نیروهای زلزله بین المان‌های مقاوم باربر جانبی به‌درستی صورت می‌گیرد.

دلیل استفاده از فولاد در سقف عرشه فولادی 

فولاد چسبندگی خوبی با بتن ایجاد می‌نماید همچنین ضریب انبساط حرارتی فولاد و بتن نزدیک به یکدیگر می باشد. علاوه بر آن قیمت فولاد در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود کمتر می باشد.

قیمت ورق عرشه فولادی تاراز

ورق عرشه فولادی تاراز به عوامل مختلفی بستگی دارد مهم ترین آن ها، استاندارد تولید، کیفیت و ویژگی های ورق و ضخامت آن می باشد. برای آگاهی از قیمت روز ورق عرشه فولادی تاراز می توانید از صفحه قیمت ورق تاراز دیدن نمایید. قیمت های اعلام شده در سایت پرگاس آهن  به صورت روزانه به روز رسانی میشوند و جدیدترین قیمت در هر روز درج می گردد.شمامیتوانید با مشاوره رایگان با کارشناسان ما در پرگاس اهن خریدی مطمئن و بی واسطه را تجربه نمایید .

عرشه فولادی تاراز چه نوع سازه ای می باشد ؟

عرشه فولادی سازه‌ای فلزی و موج‌دار است که از آن برای ساخت کف و سقف ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی چندطبقه استفاده می‌ نمایند. ورق‌های فولادی گالوانیزه‌ای که طی یک مرحله نورد سرد خم‌کاری شده و سطح مقطعی به شکل ذوزنقه پیدا کرده‌اند، اصلی‌ترین بخش این سازه را تشکیل می‌دهند.

مزیت اصلی ورق عرشه فولادی تاراز چیست؟

استفاده از ورق عرشه گالوانیزه 80 تاراز نسبت به سایر روشهای اجرای سقف، سرعت بالاتری دارد.به علت سبکی این ورق ها وزن سقفو اسکلت و سازه کاهش می یابد.

ضخامت های تولیدی عرشه فولادی تاراز چقدر است ؟

عرشه فولادی گالوانیزه تاراز چهارمحال در ضخامت های 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.2 و 1.25 میلیمتر تولید می گردد.

تماس جهت استعلام و خرید