قیمت ورق عرشه فولادی سمنان

قیمت روز ورق عرشه فولادی سمنان با کیفیت بالا در اندازه های مختلف | برای خرید این محصول با ما در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق عرشه فولادی سمنان

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
نام محصول ضخامت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۰.۸ میل کیلوگرم 1403-02-27
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۰.۹ میل کیلوگرم 1403-02-27
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۱ میل کیلوگرم 1403-02-27
ورق عرشه فولادی گالوانیزه ۱.۲۵ میل کیلوگرم 1403-02-27
ورق عرشه فولادی سمنان
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق عرشه فولادی سمنان

کارخانه فولاد نورد سمنان در کیلومتر 7 جاده سمنان دامغان و در انتهای شهرک صنعتی در سال 1383 تاسیس گردید.. هدف از تاسیس این شرکت تولید انواع ورق های گالوانیزه،رنگی،روغنی است و ظرفیت تولید سالانه این کارخانه 230 هزار تن انواع مقاطع فولادی می باشد. یکی دیگر از اهداف این کارخانه، تولید سالانه ورق می باشد.

کارخانه فولاد سمنان تاکنون زمینه اشتغال را برای 70 نفر فراهم کرده است و این شرکت با در اختیار داشتن کارکنان متعهد و افراد متخصص توانسته محصولات مورد نیاز مشتریان را به سراسر ایران، با یک سال ضمانت ارسال نماید. ورق های گالوانیزه که این کارخانه به بازار عرضه می نمایددارای کیفیت بالا می باشد و تولیدات این کارخانه باعث گردیده که 400 نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده و در آینده‌ای نزدیک، با افتتاح خط تولید انواع نبشی،ناودانی،و.... و پیچ و مهره و ریخته گری قطعات خاص و پیشرفته، این تعداد افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.فولاد سمنان مانند سایر کارخانه‌هاواحد تحقیق و توسعه مجهزی را در نظر گرفته‌ است تا با کنترل کیفیت محصولات، بتواند محصولی در استاندارد جهانی تولید و صادر کند.

کارخانه فولاد سمنان با 12 سال سابقه کار، ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن انواع شمش‌های فولادی آلیاژی و ورق های گالوانیزه،رنگی،روغنی برای تامین زیر ساخت‌های صنعت ساختمانی کشور را دارد، که در حال حاضر به دلیل مشکل خام فروشی سنگ‌های آهن در کشور و کمبود مواد اولیه با بیش از ۷۰ درصد ظرفیت فولادی تولید می گردد.

محصولات نورد گرم سمنان 

انواع ورق های گرم وسرد ، گالوانیزه ،رنگی،روغنی،عرشه فولادی ، میلگرد سمنان انواع میلگرد ساده و آجدار از سایز 8 تا 25 تولید می نماید.

انواع ورق عرشه فولادی

ضخامت های مورد استفاده در سقف عرشه فولادی از 0/7 میلمتر و 0/8 میلیمتر و 0/9میلیمتر یک میلیمتر تا 1/2 میلیمتر میباشد. که البته دستگاه فرمینگ ضخامت 1/2 میلیمتر را به سختی فرم دهی مینماید و کارخانجات تولید کننده ورق رول گالوانیزه عرشه فولادی نیز ( امیرکبیرکاشان-هفت الماس-شهرکرد-تاراز-سمنان و روی اندودکاوه) میباشند.

تجهیزات نصب ورق عرشه فولادی

ناودانی های اتصال برشی برای مقاومت در برابر بارهای برشی بین دال بتنی و تیر فولادی در ساخت کامپوزیت و برای بستن دال بتنی به تیر فولادی طراحی شده اند. گل میخ برشی که از فولاد ساخته شده با یک فرول سرامیکی عرضه می گردد. این فرول سرامیکی برای اتصال مناسب گل میخ به تیر فولادی حائز اهمیت می باشد.

گل میخ های برشی در طول و قطرهای مختلف موجود می باشند و برای نصب ورق عرشه فولادی 70 سمنان مورد استفاده قرار می گیرند. طول گل میخ در طول فرآیند جوشکاری تقریباً 5 میلی متر کاهش پیدا می‌کند و فرول های ساخته شده از خاک رس می توانند در برابر شوک حرارتی و همچنین دمای بالا بدون ذوب شدن یا شکستن مقاومت کنند.

نحوه ی اتصال عرشه فولادی 

عرشه به صورت برگ روی ستون‌های سازه قرار می‌گیردوبه کمک یک قطعه به نام گل میخ و یک تفنگ جوشکاری اتصال بین عرشه و اسکلت اصلی صورت میگیرد. گل میخ مثل یک الکترود به یک تفنگ جوشکاری متصل می‌گردد. با اعمال اختلاف پتانسیل مشخص دمای قوس برقرار و دمای سر گل میخ زیاد می‌شود. عرشه به صورت موضعی ذوب شده و به تیرآهن زیر خود متصل می‌شود.

وزن پوشش گالوانیزه در سازه‌های عرشه فولادی براساس استاندارد JIS G 3302 باید حداقل ۱۸۰ الی ۲۷۵ گرم بر متر مربع در نظر گرفته شود. عرشه فولادی شرکت‌های مختلف مشخصه‌های خاصی را دارند که هر یک مناسب یک نوع آب‌ وهوا می باشد، برای مثال با توجه به آلیاژ فولاد ورق‌های گالوانیزه هفت الماس قزوین، این نوع ورق‌ها برای مناطق خشک و با رطوبت پایین مناسب می باشندو البته شرکت‌های امیر کبیر کاشان شهرکردوسمنان و تاراز نیز ورق‌های باکیفیت تولید می‌کنند.

شرکت‌های تولید کننده ورق عرشه فولادی

شرکت‌های هفت الماس قزوین، سمنان، کارخانه تاراز، کارخانه فولاد شهرکرد، روی اندود و فولاد کاشان از اصلی‌ترین تولیدکنندگان ورق‌های عرشه فولادی در کشور به حساب می‌آیند که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه میکنند. برای خرید و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید از طریق سایت پرگاس آهن اقدام نمایید و یا تماس با کارشناسان ما از خریدی مطمئن و با کیفیت و نازلترین قیمت بهرمند شوید.

ورق های فولادی به کار رفته در سقف عرشه فولادی چه کاربردی دارد؟

ورق های فولادی به کار رفته در سقف عرشه فولادی از نوع گالوانیزه بوده که آنها را به صورت ذوزنقه ای موجدار می نمایند. شکل ذوزنقه ای ورق های فولادی موجب ایجاد چسبندگی بتن به ورق می باشد وشرایط برای ایجاد استحکام بالا این نوع ورق می باشد.

ضخامت مورد استفاده در سقف عرشه فولادی چه مقدار است ؟

ضخامت های مورد استفاده در سقف عرشه فولادی از 0/7 میلمتر و 0/8 میلیمتر و 0/9میلیمتر یک میلیمتر تا 1/2 میلیمتر میباشد. که البته دستگاه فرمینگ ضخامت 1/2 میلیمتر را به سختی فرم دهی مینماید.

انواع مختلف عرشه فولادی ها چیست ؟

عرشه فولادی در اشکال مختلف و دارای پستی و بلندی‌هایی است. فاصله عمود عمق پستی تا بلندی عرشه فولادی «گام» نامیده می‌شود. ابعاد گام عرشه تعیین کننده مقدار حجم بتنی است که روی آن به کار می‌رود.

تماس جهت استعلام و خرید