قیمت تیرآهن لانه زنبوری یزد

قیمت تیرآهن لانه زنبوری یزد در سایز های مختلف با کیفیت عالی | برای اطلاع از قیمت های روز و خرید این محصول با کارشناسان پگاس آهن در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

تیرآهن لانه زنبوری یزد

تاریخ : 29 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
سایز حالت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۱۲ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۱۴ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۱۶ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۱۸ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۲۰ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۲۲ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۲۴ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۲۷ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۳۰ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
تیرآهن لانه زنبوری یزد
خرید ، فروش و قیمت انواع تیرآهن لانه زنبوری یزد

 گروه تولیدی و صنعتی فولاد یزد در سال ۱۳۵۸ در یزد تاسیس گشت. این گروه آغاز فعالیت خود را با تولید انواع اتصالات لوله، جعبه دنده چاه های عمیق و … آغاز نمودو در اوایل دهه ۶۰ و در ادامه فعالیت خود با راه اندازی خطوط کشش و سنگ زنی میلگرد صنعتی، اولین تولیدکننده محصولات فوق در ایران شد. گروه فولاد یزدیکی از واحدهای مطرح فولاد بخش خصوصی در ایران به تولید محصولات صنعتی و ساختمانی با تنوع بالا و سبد محصولاتی متنوعی از جمله تیرآهن لانه زنبوری میلگرد، تیرآهن، شمش و … تولید و روانه بازار می‌کند.

انواع محصولات فولادی و تضمین کیفیت

 شرکت فولاد یزد سبد محصولاتی آن نزدیک به ۱۲ نوع محصول متفاوت شامل انواع میلگرد، کلاف، تیرآهن، شمش و ورق و تیرآهن لانه زنبوری و …. می باشد.و واحد کنترل کیفی مجموعه با انجام عملیات کشش، خمش، آزمایش آنالیز شیمیایی فلزات، سنجش آزمایش سختی ، آزمایش متالوگرافی با دستگاه های مدرن به طور مستمر کیفیت محصولات تولیدی را کنترل می نماید و برای تمامی محصولات ضمانت نامه کتبی صادر می نماید.

کارخانه های فولاد فعال در استان یزد

  1. فولاد یزد (فولاد احرامیان یزد)
  2. فولاد بافق یزد
  3. فولاد الماس یزد
  4. فولاد حدید یزد
  5. صنایع نورد میلاد یزد
  6. مجتمع فولاد اردکان
  7. فولاد سرمد ابرکوه
  8. فولاد آلیاژی ایران
  9. ذوب فلزات یزد
  10. گروه صنعتی ذوب فلزات یزد
  11. فولاد ایزد خواست جنوب
  12. آهن و فولاد غدیر ایرانیان
  13. شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
  14. فولاد آلیاژی یزد
  15. آهن و فولاد ارفع

تیرآهن لانه زنبوری ۲۰

تیرآهن لانه زنبوری ۲۰ به دلیل شکل ظاهری، به این نام شناخته شده است. در واقع در پهنای جان تیراهن لانه زنبوری ، حفره های توخالی شش ضلعی وجود دارد که به شکل لانه زنبور دیده میشود. هدف از ساخت تیراهن لانه زنبوری ۲۰ به این علت است که تیر بتواند با وزن کمتر و کمترین تغییر شکل، ممان خمشی بیشتری تحمل نماید. تیرآهن لانه زنبوری با عنوان تیرآهن شبکه نیز شناخته می شود. این حفره ها به صورت دایره نیز ایجاد می گردد. این نوع تیرآهن از مقاومت بیشتری در برابر تنش های برشی برخوردار می باشد .

معایب تیرآهن لانه زنبوری ۲۰

از معایب تیرآهن لانه زنبوری ۲۰ کاهش مقاومت برشی، تیراهن لانه زنبوری در محل اتصال پل به ستون یا اتصال تیرآهن فرعی به پل لانه زنبوری و برای رفع این مشکل تیرآهن لانه زنبوری 20 ، بعضی از حفره ها را با ورق فلزی پر می نماید تا ضریب اطمینان این نوع تیرآهن نسبت به سایر مقاطع فولادی کمتر می باشد .

مزیت تیرآهن لانه زنبوری یزد

تیرآهن لانه زنبوری یزد برای استفاده از کمان خمشی بیشتر با کمترین تغییر شکل از جمله دلایل زنبوری کردن تیرآهن می باشد. استفاده از تیرآهن لانه زنبوری فواید دیگری هم دارد که با توجه به تغییر شکلی که در ساختمان تیرآهن لانه زنبوری به وجود آورده است و وزن کمتری نسبت به تیرهای مشابه دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.از فضاهای خالی تیرهای لانه زنبوری می توان برای عبور دادن تجهیزات و لوله های تاسیسات استفاده نمود.

مقایسه قیمت تیرآهن لانه زنبوری یزد با سایرکارخانه ها 

تیرآهن لانه زنبوری به عنوان یکی از مقاطع کاربردی کشور توسط کارخانجات مختلفی مانند کارخانه فولاد یزد ،ذوب آهن اصفهان ، شاهین بناب ، فولاد خوزستان و... تولید می‌ گرددو این کارخانجات با توجه به نحوه تولید و توزیع خود قیمت مشخصی را برای محصولات با برند های خاص در نظر گرفته اند.شما میتوانید با مراجعه به پرگاس آهن از قیمت تیرآهن لانه زنبوری با برند های متفاوت اطلاع کسب نمایید و جهت خرید با مشاوران ماو کارشناسان تماس حاصل نمایید .

ابعاد مختلف تیرهای لانه زنبوری با حروف هایی مشخص میشود که شامل 

  • ارتفاع تیر با حرف h
  • عرض بال با حرف b
  • ضخامت جان با حرف ts 
  • ضخامت بال با حرف tg  
  • سطح مقطع با حرف A
  • وزن هر متر با حرف G

انواع تیرآهن فولاد یزد 

 طبق جدول استاندارد تیرآهن یزدبا استاندارد IPE تهیه می گردد. تیرآهن هایی که در این نوع استاندارد در ایران و کشورهای اروپایی تولید می گردد. از محبوبیت زیادی در ساخت و ساز برخوردار می باشند این نوع تیرآهن ها دارای توانایی تحمل کشش در دو زاویه می باشند و سرعت کار با آن ها در پروژه ها بالا می رود.

علت افزایش قیمت تیرآهن لانه زنبوری 

مهمترین علت افزایش قیمت تیرآهن لانه زنبوری ۱۶، محدودیت‌ها وبسترهای صادراتی می باشد. در زمانی که صادرات از کشور به سایر نقاط جهان محدود می‌ گردد و یا با مقررات جدید مواجه می‌شود، میزان عرضه در بازار داخلی نیز کاهش‌ یافته است . در نتیجه، تقاضای این کالا افزایش پیدا میکند و قیمت آن نیز به تبع این موضوع، افزایش می‌یابد.

تماس جهت استعلام و خرید