قیمت تیرآهن لانه زنبوری اهواز

قیمت روز انواع تیرآهن لانه زنبوری کارخانه اهواز در سایزهای مختلف ۱۴ ، ۱۶ ، ۱۸ با کیفیت عالی | برای اطلاع از قیمت های روز و خرید این محصول با کارشناسان پگاس آهن در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

تیرآهن لانه زنبوری اهواز

تاریخ : 29 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
سایز حالت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۱۲ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۱۴ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29 36,697,250 ریال
۱۶ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۱۸ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۲۰ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۲۲ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۲۴ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۲۷ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
۳۰ ۱۲ متری شاخه 1403-02-29
تیرآهن لانه زنبوری اهواز
خرید ، فروش و قیمت انواع تیرآهن لانه زنبوری اهواز

 در سال ۱۳۴۲ نخستین کارخانه نورد فولاد کشور به منظور تولید تیرآهن لانه زنبوری وتیراهن ،هاش و نبشی، در شهر اهواز تأسیس شد.  خطوط تولیدی با نصب تجهیزات و مونتاژ ماشین آلات با ظرفیت سالیانه ۶۵ هزار تن، در سال ۱۳۴۶ راه اندازی و به تدریج سایر کارگاه ها و فرایندها به آن افزوده شد. پس از انقلاب با شکوه اسلامی این مجموعه‌ صنعتی با داشتن خطوط و محصولات متنوعی از فرایندهای نورد و فولادسازی به نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران نام گذاری شد. با اجرای طرح های توسعه و بازسازی خطوط تولید طی سال های ۱۳۷۱، ۱۳۸۳و ۱۳۸۵ ظرفیت تولید افزایش و کیفیت محصول، سیستم های بهره برداری و کنترل تولید ارتقاء یافت. اکنون این مجتمع عظیم با ظرفیت سالیانه ۱,۴۳۵,۰۰۰ تن فرآورده های فولادی و ۴۳۰,۰۰۰ تن شمش فولادی ضمن تأمین بخش عمده ای از نیازهای کشور، یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی می باشد.

نشانی کارخانه: اهواز - کیلومتر 9 جاده اهواز - خرمشهر - صندوق پستی 775-61335

سیستم های تولیدی کارخانه اهواز 

  • کوره پیش گرم با ظرفیت ۱۱۰ تن در ساعت از نوع WALKING HEARTH با سوخت گاز طبیعی
  • دستگاه اکسید زدائی فشار آب ۱۸۰ تا ۲۵۰ بار
  • استندهای نورد اولیه از نوع CANTILEVER
  • استندهای نورد میانی از نوع CARTRIDGE
  • استند های نورد نهائی ازنوع CARTRIDGE
  • سیستم QUENCHING محصول
  • قیچی برش گرم
  • بستر خنک کننده
  • تجهیزات تابگیری و برش طولی
  • تجهیزات توزین و بسته بندی اتوماتیک

تیرآهن لانه زنبوری ۲۴

تیرآهن لانه زنبوری ۲۴ نوعی تیرآهن می باشد که به دلیل شکل ظاهری، به این نام شناخته شده است در واقع در پهنای جان تیراهن لانه زنبوری ، حفره های توخالی شش ضلعی وجود دارد که به شکل لانه زنبور می باشد. هدف از ساخت تیراهن لانه زنبوری ۲۴ این گونه می باشدکه تیر بتواند با وزن کمتر و کمترین تغییر شکل، ممان خمشی بیشتری تحمل نماید. تیرآهن لانه زنبوری با عنوان تیرآهن شبکه نیز شناخته می شود. امروزه این حفره ها به صورت دایره نیز تولید میگردد. این نوع تیرآهن از مقاومت بیشتری در برابر تنش های برشی برخوردار است.

تفاوت تیرآهن اهواز با اصفهان

دو شهر اصفهان و اهواز از بزرگترین مراکز تولید تیرآهن در کشور است و تولیدات آن ها بیشترین نیاز تیرآهن کشور را تامین می نمایید. دستگاه ‌ها و تجهیزاتی که در این دو کارخانه به کار گرفته شده از سیستم ‌های اتوماسیون استفاده می‌نمایند و در دسته‌ بندی جدیدترین مجموعه ‌های نورد و تولید تیرآهن قرار دارد اما تیرآهن های تولیدی این دو شهر از جنبه های زیادی با یکدیگر تفاوت داردو از نظر وزن، استاندارد تولید، نوع تیرآهن تولیدی، آلیاژ به کار رفته در ساخت، قیمت تیرآهن و … قابل بررسی می باشد.

تیرآهن لانه زنبوری (CPE)

تیرآهن لانه زنبوری درواقع همان تیرآهن‌های معمولی می باشند که در تمام پیکره خود دارای حفره‌هایی به شکل ذوزنقه است و در زبان فارسی به آن‌ها لانه زنبوری می‌ گویند. این حفره‌ها باعث افزایش طول تیرآهن و وزن آن شده و به استحکام ساختمان کمک چشمگیری می نماید .

استفاده از تیرآهن‌های لانه زنبوری باعث شده تا هزینه نهایی ساخت یک ساختمان اضافه گردد زیرا که هزینه ساخت این تیرها که شامل هزینه برش، مونتاژ و جوشکاری می باشد. اجرای سقف تیرچه و بلوک در ایران به شکل خاصی صورت می‌ گیردو بهترین گزینه برای این فرایند، استفاده از تیرآهن لانه زنبوری است.واین بتن دارای اثر کمکی بر روی تیرآهن است.

نحوه نصب تیرآهن لانه زنبوری

تیرآهن زنبوری 1.5 برابر عمق بیشتری نسبت به قسمت اصلی دارد در حالی که وزن آن‌ها تقریباً یکسان می باشد. جوشکاری صفحات مربعی یا مستطیلی بین نیمه‌های برش خورده این تیرآهن حتی عمیق‌تر با سوراخ‌های هشت ضلعی در بدنه آن ایجاد می‌ نماید.

بررسی معایب تیرآهن لانه زنبوری اهواز 

حد تحمل لنگر خمشی تیرآهن های لانه زنبوری بالاتر می باشد و از آن در ستون ها، کف دیواره ها، تیغه های داخلی و. مورد استفاده قرار میگیرد اما از آن نمی توان به عنوان عضو باربر قاب های خمشی استفاده نمود. ودر دهانه های مهاربندی نیز قابل استفاده نمی باشد.

ایجاد حفره در داخل تیرآهن لانه زنبوری باعث شده که کاهش مقاومت برشی تیر در محل اتصال به ستون یا پل گردد بنابراین پوشاندن حفره ها در محل اتصال یک عمر ضروری است برای این کار از ورق های فلزی جهت پوشاندن حفره ها انجام می‌شود.

کاهش مقاومت فولاد در اثرجوشکاری

 از دیگر معایب این نوع تیرآهن که در موقع طراحی و استفاده باید مورد توجه قرار گیرد. ضریب اطمینان و ایمنی تیرآهن های لانه زنبوری نسبت به سایر مقاطع فولادی نیز کمتر می باشد .

قیمت روز تیرآهن ۱۴ اهواز

باید بدانیم که نوسان قیمت آهن آلات به صورت روزانه اتفاق می‌افتد، پرگاس آهن جهت آسایش و جلوگیری از هدر رفت زمان مهندسان و پیمانکاران، قیمت تیرآهن اهواز 14 را از کارخانه استعلام میگیرد و در جدوال همین صفحه، به روزرسانی می‌ نماید. برای خرید و اطلاع از قیمت تیراهن ۱۴ اهواز میتوانید با کارشناسان پرگاس آهن به صورت تلفنی آماده اطلاع رسانی قیمت تیرآهن به شما عزیزان و مشتریان باشد.

تماس جهت استعلام و خرید