قیمت ورق شیروانی چین

قمیت روز انواع ورق شیروانی چین با کیفیت بالا در اندازه های مختلف | برای خرید این محصول و آگاهی از قیمت های روز با ما در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق شیروانی چین

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
نام کالا واحد محل بارگیری تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
ورق شیروانی طرح پرچین رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح پرچین گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال سوئدی پالرمو رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال سوئدی پالرمو گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال ایتالیایی جنوا رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال ایتالیایی جنوا گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال فرانسوی جنوا رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال فرانسوی جنوا گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح شادولاین رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح شادولاین گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سینوسی کرکره ی رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سینوسی کرکره ی گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح ذوزنقه ی رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح ذوزنقه ی گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح دامپالمبه رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح دامپالمبه گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی چین
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق شیروانی چین

بافرم‌ دهی یک ورق گالوانیزه به کمک دستگاه‌های مخصوص، نوع جدیدی از ورق گالوانیزه به نام ورق شیروانی تولید می‌گردد.نوع فرم دهی ورق ها به دستگاه و طرح داده شده مربوط می باشد که البته استانداردهایی نیز رعایت می شود ورق شیروانی در طرح‌های متنوعی مانند ورق سفال، ورق شادولاین، ورق کرکره سینوسی، ورق ذوزنقه و غیره ساخته میشود. ورق‌های شیروانی برای سقف‌های شیروانی استفاده می‌شود.

ورق‌های شیروانی در دو نوع  ورق‌های گالوانیزه رنگی یا بدون رنگ تولید و عرضه می شود. ورق شیروانی رنگی در کنار زیبایی ظاهری که دارد خاصیت ضد اکسیداسیونه را دارا می باشد. به همین علت در شمال ایران و سایر مکان‌هایی که در معرض رطوبت و بارندگی بیشتر می باشندبا استقبال خوبی مواجه شده اند.

نیاز بازار به ورق شیروانی چین

واردات ورق شیروانی از چین، می‌تواند بهترین راه حل برای برطرف کردن نیاز صنایع محسوب شود؛ چرا‌که چین یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان جهان می باشد و ورق شیروانی یکی از تولیدات این کشور محسوب می‌گردد.ورق شیروانی نوعی ورق فولادی که برای کاربردهایی مانند استفاده در صنعت ساختمان سازی،سقف ها ،سوله ها، طراحی و ساخت قفسه و غیره استفاده می‌گردد. کارخانجات چینی نیز جزو تولیدکنندگان بزرگ ورق شیروانی می باشند و در بازار جهانی نقش مهمی دارند.

تاثیرمستقیم دلار بر قیمت ورق شیروانی چینی 

با توجه به وارداتی بودن ورق شیروانی چینی یکی از مهم ترین مواردی که بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد  قیمت دلار است. به صورت کلی هرچه قیمت دلار بالاتر رود قیمت ورق شیروانی چینی در بازار افزایش پیدا می نماید. برخی موارد همچون :

  1. ضخامت ورق شیروانی 
  2. کیفیت ورق شیروانی 
  3. آلیاژ ورق شیروانی چینی 
  4. میزان عرضه و تقاضا

این چند مورد نقش به سزایی در تغییر قیمت ورق شیروانی چینی دارند.

ترخیص ورق چینی از گمرک

اولین مرحله برای دریافت برگه ترخیص، اخذ مجوز ورود به کشور و موافقتی است که از گمرک کشور صادر می‌ گردد. پس از اخذ مجوز، می‌توانید به شرکت حمل و نقل اعلام نمایید که کالا‌ها را به ایران حمل کنند.برای ترخیص کالا‌ها از گمرک باید مجوز‌های مورد نیاز را از وزارتخانه‌ها و ارگان‌های مربوطه دریافت نمایید. پس از دریافت این مجوز‌ها، باید آن‌ها را به گمرک ایران ارائه دهید تا محصولات آماده تحویل گردند. اما پیش از تحویل کالا‌ها، باید مالیات و عوارض مربوط به واردات این کالا را پرداخته باشید. سپس می‌توانید کالا‌های خود را از گمرک خارج نمایید.

ورق‌های فولادی وارداتی به ایران در برخی سازندگی‌ها و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ورق‌ها ممکن است به عنوان ماده اولیه برای تولید قطعات یا به عنوان کالای نهایی مورد استفاده قرار بگیرند. برای واردات فولاد ورق به ایران، می بایست از طریق روش‌های ترخیص کالا از مرزها یا تجارت بین المللی اقدام کنید. 

برای انتخاب و خرید ورق فولادی چینی وارداتی، می‌توانید با شرکت‌ها و تولیدکنندگان معتبر از جمله شرکت پرگاس آهن که  دارای مجوزهای لازم تماس بگیرید و از طریق مشاوره با کارشناسان این شرکت‌ها نیازها و مشخصات مورد نیاز خود را دریافت کنید. همچنین بررسی کیفیت، استانداردها و مدارک لازم قبل از خرید ورق‌های وارداتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سنجش کیفیت ورق های چینی (شیروانی) وارداتی 

کیفیت ورق‌های چینی ممکن است متفاوت باشد و بستگی به کشور مبدا و تولیدکننده دارد. برای اطمینان از کیفیت ورق‌های ورق های چینی می توانید به موارد زیر توجه کنید:

1. استفاده از تولیدکنندگان معتبر: در انتخاب تامین کننده ورق‌های چینی وارداتی، توصیه می‌شود با تولیدکنندگانی که در بازار معتبر و شناخته شده هستند، همکاری کنید. تولیدکنندگانی که دارای گواهینامه‌های معتبر استانداردی، مانند ISO 9001 و دیگر گواهینامه‌های کیفیت هستند، احتمالاً ورق‌های با کیفیتی تولید می‌کنند.

2. بررسی استانداردها: اطمینان حاصل کنید که ورق‌های وارداتی با استانداردهای مورد قبول شما و کشوری که قصد استفاده از آنها را دارید، مطابقت دارند. بیشتر کشورها استانداردهای خود را برای محصولات فولادی تعریف کرده‌اند، مانند ASTM (ایالات متحده) و EN (اتحادیه اروپا). بنابراین، بررسی استانداردها و مشخصات مورد نیاز در کشور خودتان از اهمیت بالایی برخوردار است.

3. بررسی مدارک لازم: مدارک مربوط به ورق‌های وارداتی، مانند گواهی‌های کیفیت، گواهی‌های آزمایشگاهی، گواهی‌های ماشین‌آلات و مدارک حاکمیتی هستند. 

4. مشاوره با کارشناسان معتبر: برای اطمینان از کیفیت ورق های چینی (شیروانی‌)، می‌توانید با کارشناسان فنی و کیفیت شرکت‌ها و یا مشاوران صنعتی معتبر مشورت کنید. آنها می‌توانند بر اساس نیازها واحتمالات شما، بهترین راهکارها را پیشنهاد دهند و کیفیت محصولات را ارزیابی کنند.

به طور کلی، برای اطمینان از کیفیت ورق‌ های چینی ، باید با تولیدکنندگان معتبر همکاری کنید و مدارک و استانداردهای لازم را بررسی کنید.

مزایای خرید ورق شیروانی چینی چیست؟

این ورق‌ها به دلیل تولید اقتصادی در چین، قیمتی رقابتی دارند که برای مصرف‌کنندگان جذاب می باشد .دسترسی به منابع معدنی و تکنولوژی تولید مدرن، به عنوان محصولاتی با کیفیت بالا، ورق‌های شیروانی چینی از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی برخوردارند.

طول عمر ورق شیروانی چینی چه مقدار است ؟

ورق شیروانی رنگی چینی با توجه به شکل پذیری و تنوع رنگ، وطول عمر زیاد و تعمیرات راحت و آسان بسیار مقرون به صرفه می باشد .

تماس جهت استعلام و خرید