قیمت ورق شیروانی فولاد مبارکه

قیمت روز ورق شیروانی فولاد مبارکه در اندازه و ابعاد مختلف با بهترین کیفیت | برای استعلام قیمت روز و خرید این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق شیروانی فولاد مبارکه

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
نام کالا واحد محل بارگیری تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
ورق شیروانی طرح پرچین رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح پرچین گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال سوئدی پالرمو رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال سوئدی پالرمو گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال ایتالیایی جنوا رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال ایتالیایی جنوا گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال فرانسوی جنوا رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال فرانسوی جنوا گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح شادولاین رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح شادولاین گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سینوسی کرکره ی رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سینوسی کرکره ی گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح ذوزنقه ی رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح ذوزنقه ی گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح دامپالمبه رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح دامپالمبه گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی فولاد مبارکه
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق شیروانی فولاد مبارکه

فولاد مبارکه بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در ایران و مجتمع  تولید فولاد در ایران می باشد  و در جنوب شهر کرکوند  و جنوب غربی شهر  مبارکه  قرار دارد. فولاد مبارکه هم‌اکنون محرک بسیاری از صنایع بالادستی می باشد. فولاد مبارکه در ۱۱ دوره جایزهٔ  ملی تعالی سازمانی و ۶ دوره جایزه شرکت دانشی در کشور رتبه  نخست را دارد.

این مجتمع در ۷۵ کیلومتری جنوب‌غربی شهر اصفهان در زمینی به وسعت ۳۵ کیلومترمربع (۱۷ کیلومتر سالن تولید)و دارای ظرفیت تولید سالانهٔ  ۱۰٫۳ میلیون تن که شامل انواع محصولات فولادی تخت، گرم و سرد نوردیده، قلع‌اندود، گالوانیزه و رنگی از ضخامت ۰٫۱۸ تا ۱۶ میلی‌متر می‌باشد.فولاد مبارکه یکی از معدود شرکت‌های فولاد سازی در ایران می‌باشد که توانسته در تولید فولاد از معدن کاری و سنگ‌ آهن تا نورد فولاد باشد.

ورق  شیروانی فولاد مبارکه از جمله محصولاتی است که در ساختمان‌سازی و صنایع متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورق‌های شیروانی  فولاد مبارکه به دلیل کیفیت بالا، طرفداران زیادی داشته و در دسته بهترین مقاطع فولادی کشور قرار دارد.

ورق رنگی شیروانی 

ورق‌های رنگی شیروانی فولاد مبارکه ترکیبی از خواص مطلوب و کاربردی را دارا می باشد. ظاهری زیبا با تنوع رنگی بالا و البته مقاومت بسیار خوب در برابر خوردگی باعث شده که در بازار جایگاه خود را پیدا نمایید. چراکه پایه این نوع ورق‌ها، ورق گالوانیزه می باشد و یک لایه رنگ هم بر روی سطح آن اعمال می‌ گردد. به همین علت این ورق در کاربردهای ساختاری نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین کاربردهای ورق رنگی شیروانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

سقف ساختمان، سقف‌های کاذب، ورق شیروانی رنگی، سوله‌ها و…ساخت نمای دکوراتیو، بدنه انبار و کارگاه‌ها، سردخانه‌ها و…

از مهمترین کاربرد این ورق شیروانی می باشد

استفاده فراوان از ورق رنگی در ساخت سقف‌های شیروانی به دلیل ظاهر جذاب و دوام طولانی‌مدت آن‌ها سبب شده تقاضا برای این نوع ورق همیشه بالا می باشد. به همین دلیل قیمت ورق شیروانی رنگی گران‌تر از سایر ورق‌های فولادی می باشد که دلیل آن به عرضه و تقاضای آن مربوط می‌گردد.

مشخصات ورق شیروانی فولاد مبارکه

ورق‌های شیروانی فولاد مبارکه از ورق‌های گالوانیزه با ضخامت 0.5 تا 1.5 میلی‌متر ساخته میشودو در عرض‌های 100 تا 125 سانتی‌متری و به صورت رول یا شیت روانه ی بازار می‌شود . نکته دیگری که در مورد ورق‌های شیروانی فولاد مبارکه اصفهان باید بدانیم این می باشدکه این ورق‌ها به دو صورت بی‌رنگ و رنگی  با تنوع بیش از 16 رنگ تولید می گردد در هنگام انتخاب رنگ ورق شیروانی حتما مسائل زیبایی‌شناسی مانند رنگ بقیه اجزا ساختمان، رنگ ساختمان‌های مجاور و سلیقه خودتان را مورد توجه قرار دهید.شما میتوانید تماس با کارشناسان فروش ما انتخاب خوب و مقرون به صرفه را با پرگاس اهن تجربه نمایید.

 

قیمت ورق شیروانی با درب کارخانه

ورق‌های رنگی در 15 رنگ مختلف و در ضخامت‌های 0.16 تا 1 میلی‌متر تولید می‌گردند. زیرا ضخامت رنگ در این نوع ورق‌ها بین 20 تا 25 میکرون متغیر می باشد.پرگاس آهن تامین کننده ی انواع ورق‌های رنگی شیروانی با برترین کارخانه‌های تولیدکننده داخلی را با قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه عرضه می‌نماید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت لحظه‌ای ورق رنگی شیروانی میتوانید با کارشناسان فروش پرگاس آهن تماس حاصل فرمایید. ضمن اینکه، این مجموعه قادر به تأمین انواع ورق رنگی در طرح‌های مختلف است که عبارت‌اند از:

  1. ورق رنگی سینوسی (کرکره‌ای)
  2. شادولاین
  3. ذوزنقه
  4. طرح سفال پالرمو
  5. طرح ژنوا

مشخصات ورق رنگی فولاد مبارکه و هفت الماس

ورق رنگی هفت الماس به سه صورت کلاف، ورق مسطح و شیت فرم دار (شیروانی) عرضه می گردد.در مجموعه فولاد مبارکه تنها به صورت رول است و ضخامت محصولات رنگی هفت الماس از 2/0 تا 25/1 میلی متر می باشد. عرض کلاف رنگی در این مجموعه بین 720 تا 1250 میلی متر، عرض شیت مسطح از 450 تا 1280 میلی متر و ورق فرم دار در نوع ذوزنقه ای و سینوسی از 773 تا 1185 متغیر است. ضخامت پوشش زیر لایه این فلزات نیز تا 200 گرم بر متر مربع می باشد.

محبوب ترین فلزات رنگی، از نوع شیروانی و با طول 6 متر در بازار عرضه می‌شود و طرفداران زیادی را دارد البته بسته به فرمی که دارد، متغیر می باشد برای مثال انواع طرح های شیروانی مانند کرکره ای یا شادولاین و با رنگ های متنوع در مجموعه فولاد مبارکه تولید می گردد. این محصولات ماده مورد نیاز بسیاری از صنایع مهم کشور است .

ضخامت کلاف های رنگی فولاد مبارکه نیز در دو نوع 2/0 تا 4 میلی متر و 3/0 تا 7/0 میلی متر و با عرض های 1000 و 1250 میلی متر تولید می گردد. ضخامت پوشش رنگی نیز در بخش بالایی 20 تا 25 میکرون و در بخش پایینی 7 تا 15 میکرون می باشد.

نحوه ی عرضه ی ورق های شیروانی فولاد مبارکه در بازار چگونه می باشد؟

ورق‌های شیروانی فولاد مبارکه از ورق‌های گالوانیزه و یا رنگی با ضخامت 0.5 تا 1.5 میلی‌متر ساخته می‌شوند و در عرض‌های 100 تا 125 سانتی‌متری و به صورت رول یا شیت به بازار عرضه می‌شوند.

ورق شیروانی گالوانیزه فولاد مبارکه از چه استانداردهای تولیدی بهره‌مند است؟

از جمله مهمترین استانداردهای به کار رفته در تولید ورق رنگی، استاندارد ASTM D6903 و استاندارد EN 10169 می‌باشند.

انواع ورق شیروانی موجود در بازار چه هستند؟

انواع ورق شیروانی قابل سفارش که جنس گالوانیزه و رنگی می باشد شامل کرکره سینوسی ، ذوزنقه ، سفالی میباشد . قابل ذکر است ورق سفالی نیز انواع مختلفی دارد مثل ( شادولاین و ژنوا )

تماس جهت استعلام و خرید