قیمت ورق شیروانی هفت الماس

قیمت ورق شیروانی برند هفت الماس با بهترین کیفیت در اندازه های مختلف | برای مشاوره و خرید و استعلام قیمت روز با کارشناسان ما در تماس باشید

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق شیروانی هفت الماس

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
نام کالا واحد محل بارگیری تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
ورق شیروانی طرح پرچین رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح پرچین گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال سوئدی پالرمو رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال سوئدی پالرمو گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال ایتالیایی جنوا رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال ایتالیایی جنوا گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال فرانسوی جنوا رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سفال فرانسوی جنوا گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح شادولاین رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح شادولاین گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سینوسی کرکره ی رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح سینوسی کرکره ی گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی ذوزنقه ی رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح ذوزنقه ی گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح دامپالمبه رنگی کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی طرح دامپالمبه گالوانیزه کیلوگرم تهران 1403-02-27
ورق شیروانی هفت الماس
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق شیروانی هفت الماس

شرکت هفت الماس با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه، شیروانی ،روغنی ،نورد سرد، استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) و سایر مقاطع فولادی در سال 1375 تاسیس شد.عملیات عمرانی این شرکت در سال 1380 آغاز و در سال 1382 با ظرفیت اسمی سالانه 100000 تن ورق گالوانیزه با ضخامت 3/0 تا 2 میلیمتر و عرض 1000 و 1250 میلیمتر به بهره برداری خود رسید. تولیدات ورق  این شرکت پاسخگوی 15 درصد نیاز بازار داخلی بوده و حدود 20 تا 40 درصد از کل ظرفیت تولید نیز در بازارهای جهانی عرضه می‌گردد.کارخانه هفت الماس در راستای اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی از جمله ISO 18000 و ISO 14000 و EFQM گام بر می‌دارد.

هم اکنون آزمایشگاه‌های مجهز شرکت صنایع هفت الماس با اخذ گواهینامه تائید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران توانایی ارائه خدمات آزمایشگاهی جهت انجام آزمون‌های مختلف بر روی انواع ورق و مقاطع فولادی، گالوانیزه به روش گرم پیوسته و … را دارا می‌باشد.فاز اول خط تولید نورد سرد در تیرماه 1387 به بهره برداری رسیده و با ظرفیت اسمی 800.000 تن در سال، ورق نورد سرد تولید کرده است .تولیدات این کارخانه ضمن تامین ورق برای خط تولید گالوانیزه هفت الماس بخش‌هایی از بازار مصرف داخلی و صادرات بین امللی را نیز تامین می‌کند.

شرکت هفت الماس قزوین به‌ منظور توليد انواع ورق گالوانيزه،شیروانی ، نورد سرد، استنلس استيل (فولاد زنگ نزن) و ساير مقاطع فولادی در سال 1375 در استان قزوین تأسیس و تقریباً بعد از 7 سال یعنی در سال 1382 مورد بهره‌برداری قرار گرفت

کاربردهای این ورق‌ شیروانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود

  • ساخت آلاچیق
  • سقف ویلاها و خانه‌ها به‌ویژه در مناطق پرباران
  • استفاده در گلخانه‌ها
  • سقف پارکینگ‌ها و انبارها
  • سقف سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها
  • پوشش استخرها
  • دیوار انبارها و کارگاه‌ها

استاندارد ورق شیروانی گالوانیزه هفت الماس

خط تولید هر کدام از برندهای تولید کننده ورق شیروانی ، از یک استاندارد واحد تبعیت می‌ نماید. استاندارد تولید ورق گالوانیزه مجموعه‌ای از معیارها و اصولی می باشندکه پیروی از آن‌ها به تولید کالایی با خواص مکانیکی و شیمیایی مشخص منجر می‌گردد. تولید بر پایه استاندارد، علاوه‌ بر اینکه روند تولید را انسجام بخشیده و به شفاف‌سازی خواص و کارایی محصول برای مصرف‌کننده کمک می‌ نماید.شرکت ورق گالوانیزه هفت الماس نیز در تولید ورق گالوانیزه خود از استاندارد JIS ژاپن تبعیت می‌ نماید.

انواع پوشش‌های ورق رنگی

در این بخش شما را با برخی از مهم‌ترین پوشش‌های ورق‌های رنگی شیروانی آشنا می نماییم:

  1.  پوشش طرح سفال: یکی از محبوب‌ترین پوشش‌های ورق‌های رنگی می باشد که از ظاهری بسیار زیبا برخوردار است. معمولاً قیمت این نوع ورق‌ها بالا می باشد.
  2.  پوشش جنوا: بیشترین مصارف این نوع ورق در ساخت سقف ویلا‌ها و آلاچیق‌هاست. این نوع پوشش یکی از جدید‌ترین پوشش‌های ورق‌های رنگی می باشد که از استحکام نسبتاً بالایی برخوردار است.
  3.  پوشش پرچین: نام دیگر آن ورق آردواز است. از این ورق‌ها نیز در ساخت سقف، پرچین، سر در، پوشش پارکینگ و ... استفاده می‌گردد.
  4.  پوشش پلی کربنات: پوشش‌های استخر، گلخانه و محل نگهداری دام از این نوع ورق‌هاست. این ورق را بهترین جایگزین برای شیشه می‌دانند.
  5.  پوشش ایرانیت: ظاهر این ورق‌ها معمولاً موج‌دار است. سقف پارکینگ‌ها و انبار کارخانه‌ها اکثراً از این نوع ورق‌ها می باشند.

 قیمت هرمتر ورق شیروانی

برای محاسبه قیمت ورق شیروانی به صورت متری باید مساحت سقف ساختمان محاسبه شود و یک درصدی به آن افزوده شده و قیمت ورق شیروانی به دست آید. هرچند خرید به این صورت توصیه نمی شود.

قیمت ورق شیروانی هفت الماس

به طور کلی هزینه محصولات فولادی هر کدام بسته به ویژگی ها و فرآیند تولید مشخص میگردد با این حال هزینه ورق رنگی شیروانی هفت الماس با وجود اعمال آستر، رنگ و لمینت گران تر از دیگر کارخانجات است. پرگاس آهن با کارشناسان مجرب و با اطلاعات بالا جهت مشاوره و عرضه محصولات رنگی و فولادی به خریداران عزیز راهنمایی مینمایندتاخریدی بی واسطه و با اطمینان خاطر را تجربه نمایند. با این وجود برای خرید محصولات رنگی ابتدا باید به عواملی مانند نرخ مواد اولیه، نوسانات ارزی، وضعیت بورس، فولاد گالوانیزه، شمش فولادی و... توجه داشته باشیم.

ورق شیروانی هفت الماس شامل چند طرح و رنگ می باشد ؟

ورق‌های رنگی در 15 رنگ مختلف و در ضخامت‌های 0.16 تا 1 میلی‌متر تولید می‌شوند. که شامل طرح های ، سینوسی (کرکره‌ای)،شادولاین،ذوزنقه،طرح سفال پالرمو،طرح ژنوا می باشد .

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق شیروانی رنگی چیست؟

به عواملی همچون ،نرخ ارز و دلار،میزان عرضه و تقاضا،قیمت جهانی آهن و فولاد،قیمت مواد اولیه،قیمت رنگ‌های پرایمر والکترواستاتیک،هزینه‌های حمل‌ونقل هزینه سوخت و انرژی می باشد .

برترین تولیدکنندگان ورق رنگی شیروانی کدام اند؟

کارخانه‌های فولاد مبارکه اصفهان، هفت الماس قزوین، فولاد دشتستان، فولاد بهمن و فولاد سمنان از برترین تولیدکنندگان ورق رنگی شیروانی در ایران اند.

تماس جهت استعلام و خرید