قیمت ورق سیاه قطعات

قیمت ورق سیاه قطعات در اندازه ها و ضخامت های مختلف به صورت شیت و فابریک | برای خرید این محصول با ما در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق سیاه قطعات

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
ضخامت ابعاد حالت واحد محل بارگیری تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۸ میل ۶×۱.۲ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27 417,430 ریال
۱۰ میل ۶×۱.۲ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27 349,450 ریال
۱۲ میل ۶×۱.۲ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27 331,280 ریال
۱۵ میل ۶×۱.۲ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27 287,070 ریال
۲۰ میل طول×۱.۲۰ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۲۵ میل طول×۱.۲۰ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۳۰ میل طول×۱.۲۰ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۳۵ میل طول×۱.۲۰ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۴۰ میل طول×۱.۲۰ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
ورق سیاه قطعات
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق سیاه قطعات

شرکت نوردو تولید قطعات فولادی سال 1347 در 17 کیلومتری جاده قدیم کرج روبروی مجتمع شهید کلاهدوز تاسیس شده است. این شرکت با هدف ايجاد كارخانجات ذوب و ريخته گري فولاد، ماشين سازي و ساخت تجهيزات صنعتي مورد بهره برداری قرار گرفت و براي اولين بار در ايران فولاد آلياژي را توليد و روانه ی بازار نمود . در سال 1355 با ایجاد کارخانه نورد گرم، علاوه بر تولیدات قبلی، ورق تخت فولادی نیز به محصولات تولیدی این شرکت اضافه گردید.کارخانه قطعات فولادی سالانه در حدود 120 هزار تن نورد و 70 هزار تن ذوب محصول تولید مینماید.

کارخانه‌های تولید قطعات، به عنوان تأمین کننده‌های اصلی ورق‌های سیاه مورد استفاده در موارد مختلفی نظیر اتومبیل‌ها، قطعات الکترونیکی و فلزی، لوازم خانگی، ساختمان‌ها و غیره، نقش بسیار مهمی در تولید ورق‌های سیاه دارند. این کارخانه‌ها، بر اساس سفارشات شرکت‌های مختلف، سطح وضوح و کیفیت لایه روی‌های پوشش داده شده در ورق‌های سیاه را تعیین می‌کنند و سپس این ورق‌ها به صورتی که مشتری می‌خواهد، به مشتری فرستاده می‌شوند.

در این کارخانه‌ها، ورق‌های فولادی روی آهنگری‌ها قرار گرفته، سپس دمای آن‌ها به تدریج بلند شده و بعد از رسیدن به دمای مورد نظر، با راندمان بالا به سرعت خنک می‌شوند. این فرآیند باعث شکل گیری لایه رویی پوشش داده شده و سطح پوشش رویی را تعیین می‌کند. به عنوان مثال، اگر ورقی برای سطح پوشش دوزینگ مورد نیاز داشته باشد، دمای ورق باید به میزانی ثابت داشته شود که لایه‌ پوشش دوزینگ انجام شود.بنابراین، کارخانه‌های تولید قطعات برای توسعه اقتصادی بین المللی تأثیر بسیاری دارند و با تدابیر مرتبط با افزایش کیفیت و کارایی، بهبود یافته و از نظر بخش تولیدی سبب رونق اقتصادی شده‌اند.

استانداردهای شرکت قطعات فولادی شامل 

  1. گریدهای St52 مطابق استاندارد Din17100 آلمان است.
  2. فولاد WR100 معادل گرید فولاد 7MnV42 استاندارد DIN به شماره 5223/ 1 است.
  3. فولاد WR100 معادل و بسیار نزدیک به گرید 6304 (گروه فولادهای کروم- مولیبدنیم- وانادیم) استاندارد ASE /AMS است. همچنین طبق استاندارد DIN17350 گرید
  4. 48CrMoV6-7 از گروه فولادهای قالب به شماره متریال 2323 /1 است.

قیمت ورق سیاه قطعات از شرکت پرگاس آهن 

از انواع ورق های فولادی می توان به ورق های گالوانیزه، ورق های سیاه، رنگی و ورق های اسید شویی اشاره نمود. قیمت ورق سیاه قطعات به عوامل مختلفی همچون میزان ضخامت ورق هابستگی دارد. این نوع ورق هاکاربرد بسیاری در صنایع دارند که شامل استانداردهای کارخانه قطعات میگردد با توجه به نوع استفاده از ورق سیاه استانداردهای متفاوتی برای تولید ورق سیاه قطعات وجود دارد.شما می توانید پس ازمشاوره با کارشناسان ما و ابعاد موردنظر خودسفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان پرگاس آهن در اسرع وقت نسبت به پیگیری سفارش شما اقدام می نمایند.

برای اطلاع از قیمت روز ورق سیاه قطعات شما میتوانید به سایت پرگاس آهن مراجعه نمایید وبه صورت روزانه قیمت ورق سیاه توسط کارشناسان پرگاس آهن بارگزاری میگردد.همچنین از طریق شماره تلفن 02191006808 نیز امکان تماس با واحد فروش پرگاس آهن و استعلام قیمت ورق سیاه قطعات را انجام دهید.

کاربردهای محصولات کارخانه قطعات 

کارخانه قطعات ورق های فولادی آلیاژی را با ضخامت بین 10 تا 30 میلی متر و به شکل شیت روانه ی بازار می نماید . محصولات تولیدی این کارخانه شامل :ورق های ST52, WR100 و WR300 است. از جمله کاربردهای ورق های تولیدی کارخانه قطعات می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم که شامل:

ساخت قطعات خودروها،ساخت مخازن تحت فشار،ساخت تجهیزاتی مانند پیچ ساچمه ای, ورق های سایشی, اکسل و…ساخت قطعاتی مانند بیل مکانیکی, تجهیزات مورد استفاده در معدن, انواع قالب و…استفاده از ورق قطعات جهت تولید قطعات ماشین آلاتی که از طریق فرآیند تولیدی اکسترود تولید می گردد.ورق سیاه قطعات یا ورق سیاه یکی از پرکاربردترین فراورده های فولادی می باشد که در کارخانجات به صورت شیت و فابریک تولید و روانه ی بازارمیشود.

ابعاد تولیدی ورق سیاه قطعات چه می باشد؟

کارخانه ورق قطعات، این محصول را در ابعاد استاندارد 1.25 در 6 متر و ضخامت 8 تا 20 میلیمتر به بازار ارائه میشود .

آیا بارگیری ورق سیاه قطعات بدون واسطه از تولیدات کارخانه صورت میگیرد؟

بله، پرگاس آهن  ورق سیاه قطعات مورد نیاز شما را از کارخانه و بدون واسطه خریداری و ارسال می‌ نماید.

تفاوت قیمت ورق سیاه قطعات باسایر کارخانه ها در چیست؟

ورق سیاه قطعات با ضخامت‌های مختلفی تولید می‌گردد. این ضخامت متفاوت باعث اختلاف وزن این صفحات و در نتیجه تفاوت قیمت آن‌ها با یکدیگر شده است .

تماس جهت استعلام و خرید