قیمت ورق سیاه فولاد درخشان

قیمت روز ورق سیاه فولاد درخشان در سایز و اندازه های مختلف به صورت رول و شیت | برای خرید این محصول با ما در تماس باشید

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق سیاه فولاد درخشان

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
ضخامت ابعاد حالت واحد محل بارگیری تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۲۰ میل ۶×۱.۲۵ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۲۵ میل ۶×۱.۲۵ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27 277,220 ریال
۳۰ میل ۶×۱.۲۵ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27 277,220 ریال
ورق سیاه فولاد درخشان
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق سیاه فولاد درخشان

شرکت آهن آلات و فولاد درخشان اراک در سال 1375 به عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان عظیم ترین واحد صنعتی کشور تاسیس و فعالیت خود را شروع نمود.این شرکت با اتصال به جاده اصلی تهران - خوزستان و اتصال به شبکه ریلی سراسری تهران - جنوب با دارا بودن انبارهای روباز و سرپوشیده و امکانات جابه جایی انواع کلاف و ورق فولادی در ارتباط با فروش و بازاریابی و ارائه خدمات برشکاری ،سبک سازی ،انبارداری وساخت انواع پروفیلهای باز به روش رول فرمینگ و خمکاری به وسیله ماشین های لبه زنی ،نوار بری ،خم کن، ورقهای فرم داده شده برای پوشش سقف و دیواره هارا بسته بندی وحمل تا محل مصرف در خدمت مشتریان عزیز قرار داد.

کارخانه درخشان در تولید فولاد ورق سیاه بسیار دقت و تلاش می کند تا کیفیت بالایی را ارائه دهد. به منظور اطمینان از کیفیت محصولات، کارخانه از تکنولوژی های بروز و خطوط تولید مجهز برخوردار است و همچنین نیروی کار ماهر و متخصصی در هر مرحله تولید دارد.

در طول فرآیند تولید، کیفیت مواد اولیه تایید شده است و بررسی کیفیت در هر مرحله از تولید صورت می گیرد، از جمله:بررسی کیفیت آهن‌آ لات و سایر مواد مصرفی از قبیل کک، فرآورده های ذوب شده و غیره.کنترل کیفیت و پایش فراوانی در حین تولید با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و نمونه‌برداری های منظم.اجرای آزمون های قبل از تولید با استفاده از تکنیک های آزمایش مکانیکی، شیمیایی و فیزیکی.کنترل پایان دستی با انجام آزمون های قبل و بعد از اتمام تولید به منظور اطمینان از کیفیت نهایی محصول.

بنابراین، کیفیت تولیدی فولاد ورق سیاه کارخانه درخشان بسیار بالاست و از معیارهای بین‌المللی رعایت می شود. ضمن اینکه بازخورد مثبت مشتریان و تأییدیه های معتبر بین‌المللی همچون ISO 9001 به عنوان یک شاهد بر کیفیت بالای محصولات ارائه شده توسط کارخانه درخشان می باشد.

گواهی نامه های اخذ شده این شرکت شامل

  • ISO 9001:2015
  • ISO 14001:2015
  • ISO 45001:2018
  • ISO 3834

کیفیت فولاد درخشان اراک

در کارخانه فولاددرخشان اراک، کلیه فرآیندهای تولید ورق فولادی تا برشکاری و خمکاری و پرداخت، همگی زیر نظر متخصصان مجتمع فولاد درخشان اراک صورت می گیرد.وهمگی مطابق با استانداردهای موجود و قابل اجرای کمپانی، می باشد .

محصولات درخشان 

انواع مصنوعات فلزی و فولادی، خدمات فلزی و فولادی، شکل دادن به انواع ورق گالوانیزه شده (در ابعاد و اندازه های مورد نیاز )، تولید پروفیل زد شکل، قطعه سازی، تولید تسمه، تولید نوار بری، شکل دادن به ورق های فلزی و فولادی، همگی تحت نظارت کارخانه فولاد درخشان انجام میشود .فرم دهی ورق های فولادی در کارخانه فولاد درخشان به حالت های ؛ورق فولادی ذوزنقه ای ، ورق کرکره ای، ورق شادولاین، ورق فرم سفالی می‌باشد.

قیمت ورق سیاه درخشان 

اولین و مهم ترین سوالی که خریداران ورق فولاد درخشان در مورد آن پرسش می نمایند قیمت این ورق می باشد.قیمت ورق فولاد درخشان در وبسایت شرکت پرگاس آهن دائما به روز رسانی می گردد. اما باید در نظر گرفت که قیمت ها متاثر از فاکتورهای مختلف می باشند. قیمت ورق فولاد درخشان دائما در حال نوسان می باشد .

ضخامت های کاربردی ورق سیاه فولاد درخشان  چه می باشد ؟

ورق سیاه فولاد درخشان در  ضخامت ‌های 15، 20، 25، 30 و 40 mm بوده و عرضی برابر با 1000 و 1250 mm  می باشد که کاربرد فراوانی در صنعت دارند.

عامل موفقیت کارخانه درخشان در تولیدات فولاد چه می باشد ؟

استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی های روز، بهره گیری از دانش فنی، پرسنل مجرب و… موجب گردیده رشد صنایع اراک و کارخانه فولاد درخشان دو چندان گردد.

تماس جهت استعلام و خرید