قیمت ورق سیاه فولاد اصفهان

قیمت روز انواع ورق سیاه فولاد اصفهان در سایز و ضخامت های مختلف | برای دریافت مشاوره و خرید این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید.

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق سیاه فولاد اصفهان

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
ضخامت ابعاد حالت واحد محل بارگیری تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۱۵ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار اصفهان 1403-02-27
۱۵ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۲۰ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار اصفهان 1403-02-27
۲۰ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۲۵ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار اصفهان 1403-02-27
۲۵ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۳۰ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار اصفهان 1403-02-27
۳۰ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
۳۵ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار اصفهان 1403-02-27
۳۵ میل ۶×۱ فابریک کیلوگرم انبار تهران 1403-02-27
ورق سیاه فولاد اصفهان
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق سیاه فولاد اصفهان

شرکت فولاد اصفهان در سال 1374 با هدف تولید محصولات فولادی در شهرک صنعتی اشترجان اصفهان تاسیس شد. فولاد اصفهان فعالیت خود را با تولیدات نبشی گرم نوردیده آغاز کردو پس از آن موفق به تولیدات سایر محصولات فولادی نمود. مهمترین هدف این واحد تولیدی افزایش کیفیت محصولات فولادی می باشدقابل ذکر است که پروژه های عظیمی که شرکت فولاد اصفهان انجام داده است:طراحی و ساخت استندهای قفسه های نورد، ساخت کارگاه و تجهیز و راه اندازی تراش غلتک و تجهیر کوانتومترمی باشد.کارخانه فولاد اصفهان تولیدات آن بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی با کیفیت بالا انجام می‌شود. برای تضمین کیفیت تولیدات، کارخانه از تجهیزات و فناوری مدرن استفاده می‌کند و از مواد خام باکیفیت برای تولید ورق سیاه استفاده می‌کند. 

همچنین، کارخانه اصفهان دارای استانداردهای متعدد برای کنترل کیفیت تولیدات است. برای مثال، در فرآیند تولید ورق‌های سیاه، کیفیت مواد خام، مراحل فرآیند تولید، خواص فیزیکی و شیمیایی محصولات نهایی با استفاده از تجهیزات نوین و متخصصین مجرب، با دقت بالا بررسی می‌شود. همچنین، کارخانه اصفهان دارای گواهینامه‌های کنترل کیفیتی نظیر ISO 9001:2015 و ISO 10002:2018 می‌باشد.

از این رو، می‌توان گفت که فولاد ورق سیاه تولید شده در کارخانه اصفهان، با کیفیت بالایی همراه بوده و همواره به دوستداران خودش در صنایع مختلف، به عنوان یکی از انتخاب‌های برتر توصیه می‌شود.شرکت فولاد اصفهان مشهور ترین و قدیمی ترین شرکت های تولیدات محصولات فولادی اعم از ورق سیاه میباشد که تنوع بسیاری در محصولات خود دارد.

کارخانه فولاد اصفهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق‌های سیاه نقش حیاتی و مهمی را ایفا می‌کند. یکی از نقش‌های اصلی این کارخانه، تولید ورق سیاه بعنوان یکی از محصولات اصلی فولاد است. 

ورق‌های سیاه، یکی از مهمترین محصولات فولادی در صنایع بسیاری از قبیله آمده از ساختمان، خودروسازی، لوازم خانگی و ... استفاده می‌شوند وتولید ورق سیاه در کارخانه اصفهان نقش بسیار مهمی در ارائه مواد تأسیسی برای تولید این صنایع دارد.همچنین، کارخانه فولاد اصفهان در زمینه توسعه فناوری های جدید و بهبود فرآیندهای تولیدی به دنبال بهبود کیفیت محصولات خود است. این تلاش باعث شده تا کارخانه با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری مدرن در زمینه تولید ورق‌های سیاه، به کیفیت بالایی دست یابد و بازار صادراتی را گسترده تر کند. 

به طور خلاصه، کارخانه فولاد اصفهان با تولید ورق‌های سیاه، نقش مهمی در ارائه مواد تأسیسی برای صنایع مختلف دارد و با بکارگیری فناوری های روز در زمینه تولید، بهبود کیفیت محصولات خود را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

کیفیت ورق سیاه فولاد اصفهان 

کیفیت تولیدی فولاد اصفهان ورق سیاه معمولاً به اعتبار و محبوبیت تولید کننده و همچنین به شرایط تولید بستگی دارد. در عمل، فولاد ورق سیاه تولید شده باید به مجموعه استانداردها و مقررات صنعتی انطباق داشته باشد. در بعضی از کارخانه های تولید کننده ورق سیاه، آزمایشگاه های کنترل کیفیت برای کنترل کیفیت ورودی مواد و همچنین بررسی و تضمین کیفیت محصول دارند.

از دیگر روش های اطمینان از کیفیت فولاد ورق سیاه، آزمون های نمونه برداری و آزمایش های غیرمخرب است. به عنوان مثال، آزمایش تنش ، آزمایش اولتراسونیک ، آزمایش هدایت جریان و غیره از جمله روش های آزمایش های غیرمخرب هستند که می‌توانند نشان دهند کیفیت فولاد ورق سیاه باشند.نهایتاً، مشتریان می‌توانند با بررسی گواهینامه ها و تأییدیه های کیفیت تولید کننده و با مشاهده نمونه های محصول، برای خود ارزیابی کنند که فولاد ورق سیاه کیفیت قابل قبولی دارد یا نه.

قیمت ورق سیاه فولاد اصفهان 

برای اطلاعات بیشتر با قیمت روز ورق سیاه در مرحله اول قیمت انواع ورق سیاه را تک به تک مورد بررسی قرار می‌دهیم و عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع ورق سیاه را به شما شرح می‌دهیم . انواع این ورق با معیارهای مختلفی دسته بندی شده است . برای مثال ورق سیاه را بر اساس کلاف یا رول بودن، شیت بودن و آلیاژ مورد استفاده در آن و… دسته بندی می نماییم. قیمت ورق سیاه در هر کدام یک از این دسته بندی ها تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی متفاوت و تغییر پذیر هستند.

قیمت نهایی ورق سیاه اصفهان چقدر می باشد؟

ورق سیاه اصفهان  از ضخامت 15میل  تا 200 میل تولید می‌‌ گرددو ضخامت‌های مختلف این محصول نیز در قیمت نهایی آن تاثیرگذار می باشد.

کاربرد اصلی ورق سیاه چه می باشد؟

ورق سیاه اصفهان، این نوع ورق‌ که معروف‌ترین آنها ورق سیاه ST37 می باشد در بسیاری از صنایع از جمله صنایع خودرو‌سازی و ساختمان‌سازی کاربرد فراوان و چشمگیری دارد .

قیمت نهایی ورق سیاه فولاد اصفهان چه ساعتی اعلام می گردد؟

قیمت انواع ورق به تدریج از ساعت ۱۳ در کارخانه و بازار اعلام و منتشر می گردد.

تماس جهت استعلام و خرید