قیمت میلگرد ساده ملایر

قیمت و خرید میلگرد ساده فولاد ملایر در سایز های مختلف با کیفیت عالی | برای اطلاع از قیمت های روز و خرید این محصول با کارشناسان پگاس آهن در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

میلگرد ساده ملایر

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
سایز استاندارد حالت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۱۰ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۲ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۴ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۶ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۸ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۲۰ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۲۲ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۵.۵ A1 کلاف کیلوگرم 1403-02-27
۶.۵ A1 کلاف کیلوگرم 1403-02-27
میلگرد ساده ملایر
خرید ، فروش و قیمت انواع میلگرد ساده ملایر

کارخانه میلگرد ساده ملایر

مجتمع شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر که در ۲۵ کیلومتری محور ملایر به بروجرد واقع شده در ۲۳ ‏خرداد ماه ۱۳۸۶ فعالیت خود را شروع به کار کرده است. ‏این مجتمع در حوزه فولاد کشور با نام نورد زاگرس شناخته شده است. کارخانه میلگرد ملایر سالیانه قادر به تولید و تهیه ۹۰ هزار تن شمش فولاد و ۲۰۰ هزار تن میلگرد است. این مجموعه ای که از سال ۸۳ کار خود را شروع کرده و نقش مهمی را در صنعت ایفا کرد.

استاندارد میلگرد ساده کارخانه ی ملایر

میلگردهای ملایر را می‌توانید در ساخت‌وساز بتن استفاده کنید. با افزودن این میلگرد های فولادی تقویت‌شده، بتن مستحکم ایجاد می‌کنید و دو استانداردی که باعث متمایز شدن این میلگرد نسبت به سایر رقبای خود داشته باشد عبارت اند از :

  1. استاندارد ملی 6030
  2. استاندارد بین المللی روسیه GOST 3SP

تولیدات میلگرد ساده کارخانه ملایر

میلگرد حرارتی 6.5 ذوب و نورد ملایر A1 از محصولات تهیه شده ی مجموعه ذوب و نورد ملایر است. میلگرد یا آرماتور شاخه برای افزایش مقاومت بتن به کار برده میشود و میلگرد کلاف در ساخت تیرچه و خرپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیگر کاربردهای کلاف، ساخت سیم بکسل، سیم خادار، زنجیر فلزی، میخ، پیچ، پرچ، سیم، الکترود جوشکاری، توری حصاری، فنس، فنر، انواع مفتول صنعتی و غیره استفاده می‌شود. کارخانه‌های کمی‌نسبت به میلگرد شاخه، کلاف تولید می‌کنند. و از تولیدات تهیه شده کارخانه میلگرد ساده ملایر میتوان نام برد :

  • کلاف ساده ساختمانی 6.5 ذوب و نورد ملایر (A1)
  • میلگرد حرارتی 6.5 ذوب و نورد ملایر A1

تفاوت میلگرد های کارخانه ملایر با سایر رقبا

بهتر است بدانید مهم ترین کاربرد میلگرد ها، مقاوم سازی سازه میباشد .میلگردهای حرارتی معمولاً از اهن و فولاد تولید و به عرضه داده میشوند. برخی از انواع میلگرد ها بر روی سطح خود دارای آج هستند. میلگرد در جهت افزایش مقاومت کششی بتن و همچنین کاهش صدمات ناشی از ضربه و تنش استفاده و تهیه میگردد. اما میلگردهای حرارتی علاوه بر مواردی که ذکر شد باعث افزایش مقاومت سازه نیز میشود و این نکته ای است که باعث متمایز شدن این نوع میلگرد ها میشود. همانطور که می دانید بتن با وجود استحکام بالایی که دارد بسیار شکننده است نوع میگرد مورد استفاده در سازه بسیار مهم بوده و نقش مهمی را ایفا میکند.

برای جلوگیری از ترک خوردگی و شکستگی ستون، سقف معمولاً از میلگرد حرارتی تهیه و مورد قرار میگیرد. به طور کلی می‌توان گفت وظیفه این میلگردها افزایش مقاومت کششی بتن، جلوگیری از ترک خوردگی بتن، افزایش مقاومت در برابر ضربه و همچنین افزایش مقاومت حرکتی سازه و … می باشد. به طور کلی این میلگردهای حرارتی از فرآیند انعطاف ها و شکستن و خوردگی  در بتن جلوگیری میکند.

قیمت میلگرد کارخانه ملایر

قیمت میلگرد مجموعه ملایر وابسته به اندازه و وزن میلگرد متغیر میباشد. میلگرد علاوه بر حالت کلاف به صورت شاخه نیز موجود میباشد و قابل استفاده است  که شاخه‌های آن 12 متری میباشد. به علت نوسانات قیمت مقاطع فولادی قیمت انواع میلگرد ذوب و نورد ملایر اعم از قیمت میلگرد حرارتی ملایر و تولید سایر کارخانجات مختلف متغیر است و برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۶۸۰۸ تماس حاصل فرمایید.

تماس جهت استعلام و خرید