قیمت میلگرد ساده ابهر

قیمت روز و خرید میلگرد ساده فولاد ابهر در اندازه های مختلف فروش بصورت کیلویی و شاخه ای | برای اطلاع از قیمت های روز و خرید این محصول با کارشناسان پگاس آهن در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

میلگرد ساده ابهر

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
سایز استاندارد حالت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۱۰ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۲ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۴ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۶ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۸ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۲۰ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۲۲ A1 ۶ متری کیلوگرم 1403-02-27
۵.۵ A1 کلاف کیلوگرم 1403-02-27
۶.۵ A1 کلاف کیلوگرم 1403-02-27
میلگرد ساده ابهر
خرید ، فروش و قیمت انواع میلگرد ساده ابهر

میلگرد ساده کارخانه ابهر

شرکت فولاد سیادن ابهر در سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرد و شرکت فولاد ابهر شامل خط تولید مقاطع و تولید کننده میلگردهای آج دار گرید A2 و A3 سایزهای ۱۰ الی ۲۲ و از تولیدکنندگان برتر استان زنجان است. این مجموعه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع شامل ساختمان های اداری، خط تولید، انبار نگهداشت محصولات تولیدی و زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع برای امور کاربری در نظر گرفته شده این مجتمع با تولیدات خود توانسته زمینه ساز اشتغال ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و اشتغال ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شود.  میلگرد فولاد ابهر با ظرفیت تولید ۲۸۸۰۰۰ تن در سال محصولات خود را از طریق بازار و بورس کالا به عرضه میگذارد.

وزن میلگرد های ساده کارخانه ابهر

میلگرد ابهر، از جمله محصولات سنگین‌وزن در بازار فولاد شناخته شده و تهیه می‌شود و وزنی بالاتر از جدول اشتال دارد. به سنگین بودن وزن آن، برای ساختمان‌سازی و همچنین خاموت‌زنی مورد استفاده قرار میگیرد.

استاندارد میلگردهای ساده ی کارخانه ابهر

هرکارخانه برای تولید محصولات خود از یک استاندارد مشخص استفاده می‌کند که مطابق با این استاندارد، محصول موردنظر، خواص مکانیکی و شیمیایی خاصی خواهد داشت. استانداردی که برای تولید میلگرد سیادن ابهر درنظر گرفته شده است، مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 3132 میباشد.

تشخیص اصالت میلگرد های ساده کارخانه ابهر

روی بدنه هر میلگرد، یک علامت اختصاری حک شده است که نشان‌دهنده اصالت کالا است. محصول این کارخانه را می‌توانید با علامت اختصاری «kfa» به‌راحتی تشخیص واستفاده نمایید.

مشخصات فنی میلگرد های ساده کارخانه ابهر

مجتمع فولادی سیادن ابهر، میلگردهای متنوعی را در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه می‌کند و می‌تواند جوابگوی بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و صنعتی باشد. از میلگرد های تهیه شده و انواع انa1 /a2 میباشد.نوع A2، از 0.32درصد کربن، 1.3 درصد منگنز و همچنین 0.045 درصد فسفر تشکیل‌شده‌است. این محصول، در سایزهای 8 الی 32 تولید و با تنش جاری 3400، تنش گسیختگی 5000 و تغییر شکل 19 درصد برای عملیات ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد.

میلگرد a3 این کارخانه، دارای تنش جاری 4000 و تنش گسیختگی 6000 با تغییر شکل 14 درصد می‌باشد. این محصول، دارای مقاومت شیمیایی و مکانیکی بهتری نسبت به سایر رقبای خود دارد؛ ولی برای عملیات خم‌کاری و جوشکاری مناسب نیست. میلگرد A3 سیادن ابهر، در سایزهای 10 الی 28 تهیه میگردد.

تفاوت میلگرد میانه و میلگرد ابهر

اگر جدول وزنی هر دو تولیدکننده را بررسی نمایید متوجه خواهید شد که وزن دو میلگرد میانه و میلگرد ابهر با هم تفاوت‌هایی دارند و میلگرد میانه نسبتاً سنگین‌تر نسبت به میلگرد ساده ابهر تولید و تهیه میشود.همچنین مهم است بدانید نام تجاری میلگرد میانه روی هر شاخه میلگرد نوشته می‌شود. علامت اختصاری حک شده میلگرد میانه دو f روبروی هم است؛ اما روی میلگرد سیادن ابهر هیچ نام تجاری درج نشده است..

برای شناسایی میلگرد مد نظر و مطمئن شدن از کیفیت و مرغوبیت آن، چک کردن نام تجاری حک شده روی میلگرد بسیار کمک خواهد کرد. شناسایی شاخه میلگرد میانه توسط نام تجاری آن بسیار راحت است و این نشان دهنده ی با اصالت بودن کالا میباشد.از طرفی آلیاژها و روش تولید کارخانجات با هم متفاوت است. شمش و مواد اولیه‌ای که در ساخت میلگرد استفاده می‌شود در استحکام آن نیز تاثیر دارد.

قیمت میلگرد های ساده کارخانه فولاد ابهر

قیمت میلگرد ابهر به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها، استاندارد تولید، کیفیت و ویژگی ها میلگرد ابهر و ضخامت آن می باشد. برای آگاهی از قیمت روز میلگرد ابهر می توانید از صفحه قیمت دیدن نمایید. قیمت های اعلام شده در سایت پرگاس آهن  به صورت روزانه به روز رسانی میشوند و جدیدترین قیمت در هر روز درج می گردد و برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی بهتر با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۶۸۰۸تماس حاصل فرمایید.

تماس جهت استعلام و خرید