قیمت میلگرد آجدار گروه ملی

قیمت و خرید میلگرد آجدار گروه ملی در اندازه های مختلف با کیفیت عالی | برای اطلاع از قیمت های روز و خرید این محصول با کارشناسان پگاس آهن در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

میلگرد آجدار گروه ملی

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
سایز استاندارد حالت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۸ A2 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۰ A2 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۸ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۰ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۲ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۴ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۶ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۸ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۲۰ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۲۲ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۲۵ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۲۸ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
میلگرد آجدار گروه ملی
خرید ، فروش و قیمت انواع میلگرد آجدار گروه ملی

کارخانه گروه ملی اهواز

در سال ۱۳۴۲ نخستین کارخانه نورد فولاد کشور به منظور تولید انواع میلگرد ساده، میلگرد آج دار و نبشی، در شهر اهواز تأسیس گردید.  خطوط تولیدی با نصب تجهیزات و مونتاژ ماشین آلات با ظرفیت سالیانه ۶۵ هزار تن، در سال ۱۳۴۶ راه اندازی و به تدریج سایر کارگاه ها و فرایندها به آن اضافه گردید. پس از انقلاب با شکوه اسلامی این مجموعه‌ صنعتی با داشتن خطوط و محصولات متنوعی از فرایندهای نورد و فولادسازی به نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران نام گذاری شد. با اجرای طرح های توسعه و بازسازی خطوط تولید طی سال های ۱۳۷۱، ۱۳۸۳و ۱۳۸۵ ظرفیت تولید افزایش و کیفیت محصول، سیستم های بهره برداری و کنترل تولید ارتقاء یافت. اکنون این مجتمع عظیم با ظرفیت سالیانه ۱,۴۳۵,۰۰۰ تن فرآورده های فولادی و ۴۳۰,۰۰۰ تن شمش فولادی ضمن تأمین بخش عمده ای از نیازهای کشور، یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی است.

نشانی کارخانه: اهواز - کیلومتر 9 جاده اهواز - خرمشهر - صندوق پستی 775-61335

میلگرد کارخانه ی گروه ملی 

کارخانه گروه ملی میلگرد و مفتول در دو نوع ساده و آجدار در سایز 16 تا 40 میلیمتر تولید میگردد. این محصول تحت استانداردهای ISIRI،ASTM، JIS،GOST، ISO و BS می باشد. میلگردهای تولیدی کارخانه کوثر در دو نوع ساده در سایزهای 10 تا 50 میلیمتر و آجدار در سایزهای 10 تا 40 میلیتر است.

میلگرد اجدار۱۲

میلگرد آجدار ۱۲ گروه ملی ، میلگرد A3، به عنوان یک میلگرد آجدار است  که تنش جاری آن 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد  و تنش گسیختگی آن برابر 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن 14 درصد است و بطور کلی میلگردی ترد می باشد و برای ساختمان مناسب  است . آج های آن بشکل جناقی  (هفت و هشت) است قسمت های که سازه با تغییر شکل مواجه است  این میلگرد مناسب نبوده و عملیات جوشکاری در آن ممنوع است.

انواع میلگرد آجدار

میلگرد‌ها به‌طور معمول به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که شامل میلگرد کلافی، میلگرد ساده و میلگرد آجدار است؛ اما در این مقاله تنها به میلگرد آجدار پرداخته می‌شود.

میلگرد آجدار از نظر استاندارد روسیه متداول‌ترین تقسیم‌بندی را در کشور دارد که در سه گروه تولید و روانه بازار میگردد این گروه هاشامل میلگرد آجدار A2، A3 و A4 می باشدکه هر کدام دارای ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری منحصر به فردی می باشد تفاوت کارایی هریک نسبت به دیگری از عمده‌ترین تفاوت‌های انواع میلگردها با یکدیگر است و البته شکل آج آنها و میزان سختی، مقاوت کششی و تنشی این محصول هم جز تفاوت های میلگرد است .

میلگرد آجدار A4

این نوع میلگرد در مقایسه با میلگرد A3 دارای مقاومت و سختی بالاتری می باشد که شکل آج آن تفاوت چندانی با میلگرد A3 ندارد و عموما به صورت آج مرکب می باشد یعنی به صورت 7 و 8 یا دوکی شکل است . میلگرد A4 به دلیل کربن بالایی که در مواد اولیه خود دارد، دارای مقاومت کششی 650 و مقاومت تسلیم 500 Psi است و معمولا به روش ترمکس نیز تولید می‌ گردد.

قیمت میلگرد آجدار گروه ملی 

بررسی قیمت میلگرد امروز در بازار، به مدیران شرکت‌ها و تولید کنندگان میلگرد این امکان را فراهم میکند تا با توجه به قیمت‌های فعلی، تصمیمات مناسبی در رابطه با تولید، فروش و خرید میلگرد بگیرندو البته بررسی قیمت میلگرد امروز در بازار برای خریداران نیز بسیار حائز اهمیت میباشد، زیرا با توجه به قیمت‌های فعلی، آن‌ها می توانند تصمیمات مناسبی در خصوص خرید میلگرد داشته باشند و از افزایش هزینه‌های ساخت و ساز و تولید جلوگیری نمایند.

با مراجعه به بازار میلگرد آجدار و صحبت با فروشندگان، می‌توانید قیمت میلگرد آجدار را به‌صورت مستقیم از آنها پرس‌ وجو نمایید و در صورت نیاز به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهید.پرگاس آهن با ایجاد خدماتی برای شما از جمله مشاوره رایگان و کاملا تخصصی میتوانید تمامی نیاز های شما را با اطمینان خاطر برطرف نمایید .با ما خریدی مطمئن وبی واسطه را تجربه نمایید .

تماس جهت استعلام و خرید