قیمت میلگردآجدار ذوب آهن

قیمت و خرید میلگرد آجدار ذوب آهن با کیفیت عالی در اندازه های مختلف | برای اطلاع از قیمت های روز و خرید این محصول با کارشناسان پگاس آهن در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

میلگردآجدار ذوب آهن

تاریخ : 27 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
سایز استاندارد حالت واحد تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۸ A2 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۰ A2 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۸ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۰ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۱۲ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27 264,810 ریال
۱۴ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27 247,660 ریال
۱۶ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27 247,660 ریال
۱۸ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27 246,740 ریال
۲۰ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27 246,740 ریال
۲۲ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27 264,220 ریال
۲۵ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27 240,280 ریال
۲۸ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
۳۲ A3 ۱۲ متری کیلوگرم 1403-02-27
میلگردآجدار ذوب آهن
خرید ، فروش و قیمت انواع میلگردآجدار ذوب آهن

شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان که تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ کارخانهٔ ذوب‌آهن آریامهر معروف بود ، نخستین و بزرگ‌ ترین تولیدکنندهٔ فولاد ساختمانی و ریل در ایران بود.ذوب‌آهن اصفهان، بزرگ‌ترین شرکت فولاد در ایران از لحاظ تنوع محصولات می‌باشد که با ظرفیت ۳٫۶ میلیون تن محصول پایانی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌نماید. این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۰۰ کیلومتر مربع در جنوب‌غربی استان اصفهان و در شمال شهرستان لنجان قرار گرفته‌است.

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران می باشد و ذوب آهن اصفهان بعد از فولاد مبارکه اصفهان، بزرگترین شرکت فولاد در ایران است که انواع تیرآهن از جمله تیرآهن بال نیم پهن موازی و بال‌ پهن موازی برای اولین بار در کشور در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان طراحی و تولیدشده است . محصول تیرآهن ذوب آهن اصفهان با علامت اختصاری Esco بر روی جان بال بصورت برجسته قابل شناسایی می باشد. این شرکت به تولید دیگر محصولات فلزی مانند میلگرد ذوب آهن نیز معروف می باشد از تولیدات دیگر آن ، نبشی ذوب آهن، ناودانی ذوب آهن و ... پرداخته اند.

محصولات کارخانجات این شرکت به بیش از ۲۳ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادر می‌گرددو در بازار داخل این محصولات در پروژه‌های بزرگی همچون برج میلاد تهران، نیروگاه هسته‌ای بوشهر، سدهای بزرگ و مترو و ریل ملی مورد استفاده قرار گرفته است .

این کارخانه در ۳۰ کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد، و استفاده از به روز ترین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا انواع میلگرد آجدار با سایزهای مختلف را تولید می نماید. میلگردهای تولیدی این مجتمع فولادی دارای استاندارد A3 و A4 و بر اساس سایز بندی های ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲ تولید میگردد.میلگرد ذوبی به دلیل کیفیت بالایی که دارد همواره گزینه ی اول انبوه سازان و حتی شخصی سازان طرح های عمرانی و ساختمانی در شهرهای کوچک و بزرگ ایران است .

کنترل کیفیت و استاندارد ذوب آهن

استاندارد های تعیین شده توسط میلگرد ذوب آهن طبق استاندارد های Gost و DIN کشور آلمان می باشد. در هر کارخانه تولیدی به منظور رسیدن به استاندارد تعیین شده قسمتی به نام کنترل کیفیت وجود دارد که وظیفه این قسمت کنترل محصولات تولیدی است تا تمام محصولاتی که تولید می گردد در محدوده ی تعیین شده استاندارد باشد. وظیفه این بخش کنترل محصولات تولیدی است تا از تولید هر گونه محصولی خارج از استاندارد جلوگیری گردد. کنترل کیفیت به منظور بررسی های آماری و تشخیص مشکلات از ابزار های خود استفاده می نمایند.

از میلگرد ذوب آهن هم در داخل کشور استفاده می کنند و هم آن را به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می کنند. علت این موضوع استانداردهای جهانی در زمان تولید این محصول است. همین موضوع یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان است. استانداردها عبارتند از:

  1. استاندارد ASTM A615
  2. استاندارد GOST 78/81 مطابق کشور روسیه
  3. استاندارد JIS G3112 مطابق کشور ژاپن

پرکاربرد ترین میلگرد

یکی از میلگردهای پرکاربردی که در این کارخانه تولید می‌گرددمیلگرد 18 می باشد که وزن هر شاخه از آن حدود 24 کیلوگرم می باشد. میلگردهای سایزبزرگ از میلگرد 18 شروع می‌گرددو میلگرد 18 به دلیل استحکام و مقاومت بالا در صنایع ساختمان‌سازی کاربرد وسیعی داردقابل ذکر است که قیمت میلگرد 18 قیمت نهایی ساختمان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد آجدار

فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت میلگرد اصفهان تاثیر دارد از جمله این عوامل مانند قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، بازار جهانی، هزینه حمل و نقل، تغییرات فصلی و غیره ... عوامل مختلفی نیز بر روی قیمت میلگرد آجدار اثر دارد مانند خرید به صورت بندیل یا جزئی، استاندارد تولید میلگرد، نحوه تولید میلگرد و غیره.

باید در نظر بگیریم که قیمت میلگرد اصفهان نسبت به سایر برندها بیشتر می باشد به این علت که تولید میلگرد بر اساس استانداردهای دنیا می باشد.

تفاوت وزنی میلگردهای ذوب آهن با بناب 

 میلگردهای ذوب آهن و میلگرد ظفر بناب در جهان شناخته شده می باشند اما این میلگردها از لحاظ وزن، میزان کشش، میزان آج، قیمت و بسیاری موارد دیگر تفاوت های چشمگیری دارند. به عنوان مثال میلگردهای بناب یکی از سبک ترین میلگردهای کارخانجات مختلف در ایران می باشد. در حالی که میلگردهای ساخته شده توسط ذوب آهن اصفهان به عنوان سنگین ترین میلگردها شناخته می شود.

در کل قیمت این محصولات نیز به عواملی مانند ابعاد شاخه، وزن و گرید میلگرد بستگی دارد. ونام کارخانه سازنده نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد به شمار می اید. برای مشاوره وخریدی مطمئن ومقرون به صرفه میتوانید با کارشناسان ما در بخش میلگرد تماس حاصل نمایید.

علامت اختصاری میلگرد ذوب آهن اصفهان چیست؟

میلگرد ذوب آهن را می‌توانید با علامت اختصاری ESCO بشناسید که روی آن میلگرد ها حک شده است .

دلیل کیفیت میلگرد ذوب آهن اصفهان چیست؟

کارخانه ذوب آهن برای تولید میلگردهای خود از شمش‌های SP5 استفاده می‌ نمایند به همین دلیل میلگردهای این مجتمع فولادی کیفیت بالایی دارند.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در سایت پرگاس آهن بروز است؟

بله، قیمت تمامی محصولات از جمله قیمت میلگرد ذوب آهن به روز است. همچنین قیمت ها به صورت لحظه ای در این سایت بروزرسانی می گردد.

تماس جهت استعلام و خرید