قیمت ورق قلع اندود فولاد مبارکه

قیمت روز انواع ورق قلع اندود کارخانه فولاد مبارکه با کیفیت بالا | برای خرید این محصول و آگاهی از قیمت های روز با کارشناسان ما در تماس باشید

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق قلع اندود فولاد مبارکه

تاریخ : بروز نشده نمایش قیمت با ارزش افزوده
تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
ورق قلع اندود فولاد مبارکه
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق قلع اندود فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکهٔ بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در ایران و مجتمع  تولید فولاد در ایران می باشد  و در جنوب شهر کرکوند  و جنوب غربی شهر  مبارکه  قرار دارد. فولاد مبارکه هم‌اکنون محرک بسیاری از صنایع بالادستی می باشد. فولاد مبارکه در ۱۱ دوره جایزهٔ  ملی تعالی سازمانی و ۶ دوره جایزه شرکت دانشی در کشور رتبه  نخست را دارد.

این مجتمع در ۷۵ کیلومتری جنوب‌غربی شهر اصفهان در زمینی به وسعت ۳۵ کیلومترمربع (۱۷ کیلومتر سالن تولید)و دارای ظرفیت تولید سالانهٔ  ۱۰٫۳ میلیون تن که شامل انواع محصولات فولادی تخت، گرم و سرد نوردیده، قلع‌اندود، گالوانیزه و رنگی از ضخامت ۰٫۱۸ تا ۱۶ میلی‌متر می‌باشد.فولاد مبارکه یکی از معدود شرکت‌های فولاد سازی در ایران می‌باشد که توانسته در تولید فولاد از معدن کاری و سنگ‌ آهن تا نورد فولاد باشد.

استاندارهای کارخانه فولاد مبارکه

رعایت استانداردهای معتبر بین المللی و ملی باعث گشته تا علاوه بر ضمانت کیفیت ورق های آهنی تولیدی فولاد مبارکه، باعث افزایش اعتبار این برندو شرکت را تبدیل به یک قطب صنعتی در کشور کند.

مهم ترین و پرکاربردترین محصول از بین تمام ورق های فولادی، ورق قلع اندود است. مهمترین بخش از خرید و فروش ورق های فولادی به بخش ورق قلع اندود تعلق دارد. زیرا که کارخانه فولاد مبارکه با تولید ورق قلع اندود باکیفیت و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی، توانسته خود را به عنوان برترین تولید کننده انواع ورق ها در کشور معرفی نماید.خرید ورق قلع اندود از پرگاس آهن  همانند تمامی مقاطع فولادی محدودیتی ندارد و خرید با تناژ بالاتر  نیز به قیمت کارخانه محاسبه میگردد.

ورق قلع اندود در تناژهای پایین‌تر از بنگاه ها یا شرکت های خورده فروش صورت میگیردوقابل ذکر است  که باید نزدیک‌ترین مسافت را به محل پروژه داشته باشند تا خریدار متحمل هزینه حمل و نقل نگرددو به‌صرفه‌تر باشد .

کاربرد های ورق قلع اندود فولاد مبارکه 

 از کاربردهای ورق قلع اندود می توان استفاده ی آن در صنعت ساختمان، استفاده در صنعت خودرو، استفاده به عنوان پوشش، ساخت و تولید نرده، ساخت و تولید ظروف بسته بندی مواد غذایی، استفاده در بسته بندی رنگ، ساخت سقف فلزی، تولید لوازم تزئینی و مواردی از این قبیل.

قیمت ورق قلع اندود فولاد مبارکه 

قیمت ورق قلع اندود به فاکتورهای مختلفی مربوط می‌شود. اصلی ترین عامل تاثیرگذار در خرید ورق قلع اندود، وزن ورق است . وزن ورق تاثیری مهمی در تعیین قیمت ورق قلع اندود دارد. ضخامت و ابعاد ورق نیزدر تعیین کننده قیمت هم نقش نهایی دارد. از دیگر عوامل موثر در قیمت ورق قلع اندود نوسانات بازار آهن و مقاطع فولادی می باشدکه خود تحت تاثیر بازار ارز و صادرات و واردات این محصولات می باشد. استانداردهایی که برای تولید ورق قلع اندود استفاده می گردد شامل استانداردهای ملی و بین المللی است که عبارتند از: استاندارد ASTM 623، استاندارد EN آلمان، استاندارد DIN EN 1012197، استاندارد ASTM 657 و… . استانداردهای استفاده شده در تولید ورق نیز بر قیمت آن تاثیر خواهد داشت.

فرایند خط تولید شرکت فولاد مبارکه شامل 

کلاف باز کن,ذخیره ساز ورودی,عملیات شستشو و آماده سازی,پوشش دهی قلع,ذوب سطحی,عملیات شیمیایی یا همان کروماته کردن,ذخیره ساز خروجی,ایستگاه بازرسی,کلاف پیچ می باشد .

کشف ورق قلع اندود 

اولین بار ورق قلع اندود در آلمان ساخته شد و پس از سال ها آهن سفید در انگلستان تولید گردید. در این زمان یک شخص انگلیسی به نام " نیکلاس " در سال 1665 میلادی ایده ساخت قوطی های فلزی برای نگهداری مواد غذایی کنسرو شده را مطرح کرد و این قوطی ها با ورق قلع اندود تولیدو عرضه شد و این آغازی برای شروع استفاده از ورق قلع اندود شداین ورق ها علاوه بر ماهیت کاربردی علاوه بر صنعت در ساخت نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

ضخامت ورق قلع اندود فولاد مبارکه 

ضخامت پرفروش‌ترین ورق‌های قلع اندود از 0.17 تا 0.4 میلی‌متر می باشد و عرض و طولی بالاتر از 600 میلی‌متر است . کارخانه‌های فولاد مبارکه اصفهان و مجتمع فولاد توان آور آسیا از مهم‌ترین تولیدکنندگان ورق قلع اندود ایران می باشند.

مشخصات فنی شیت های قلع اندود فولاد مبارکه چه می باشد؟

محصولات قلع اندود در کارخانه فولاد مبارکه عمدتاً به صورت شیت فابریک تولید و عرضه می شود. آن ها در پنج گرید اصلی T3، T4، T5، DR8 و DR9 ساخته می شوند.

تغییرات قیمت ورق قلع اندود روزانه است؟

معمولا قیمت ورق قلع اندود، به ابعاد، ضخامت، وزن هر شیت ورق و به صورت کیلویی محاسبه می شود و با نوسانات بازار آهن دچار تغییرات لحظه ای قیمت می شود.

کارخانه تولید ورق قلع اندود داخلی و ازچه کشورهایی وارد میشود؟

ورق قلع اندود داخلی در کارخانه های فولاد مبارکه تولید میشود و همچنین از کشور های روسیه و قزاقستان و چین و کره وارد می شود.

تماس جهت استعلام و خرید