قیمت ورق آجدار گیلان

قیمت روز انواع ورق آجدار گیلان با کیفیت بالا در اندازه های مختلف | برای خرید این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید .

نمایش قیمت با ارزش افزوده

ورق آجدار گیلان

تاریخ : 24 اردیبهشت 1403 نمایش قیمت با ارزش افزوده
ضخامت ابعاد حالت واحد محل بارگیری تاریخ بروزرسانی قیمت خرید
۲ میل ۲×۱ فابریک کیلوگرم تهران 1403-02-24 428,440 ریال
۲ میل ۲.۵×۱.۲۵ فابریک کیلوگرم تهران 1403-02-24
۳ میل ۲.۵×۱.۲۵ فابریک کیلوگرم تهران 1403-02-24 423,850 ریال
۴ میل ۲.۵×۱.۲۵ فابریک کیلوگرم تهران 1403-02-24 437,610 ریال
۵ میل ۲×۱ فابریک کیلوگرم تهران 1403-02-24 437,610 ریال
۵ میل ۲.۵×۱.۲۵ فابریک کیلوگرم تهران 1403-02-24
۶ میل ۲×۱ فابریک کیلوگرم تهران 1403-02-24
۶ میل ۲.۵×۱.۲۵ فابریک کیلوگرم تهران 1403-02-24
ورق آجدار گیلان
خرید ، فروش و قیمت انواع ورق آجدار گیلان

کارخانه گیلان به عنوان اولین و بزرگترین کارخانه نورد فولاد کشور تاسیس گشت . این مجتمع در سال 1382 و در بخش خصوصی تاسیس شد.ظرفیت تولیدشرکت فولاد گیلان با استفاده از به روزترین تکنولوژی های دنیا، 2.5 میلیون تن در سال برای محصولات نورد گرم است. برای محصولات نورد سرد این ظرفیت به 500 هزار تن در سال رسید.محصولات کارخانه نورد فولاد گیلان از میان بسیاری زمينه های كاربردی، حوزه های با الزامات کیفی بالا شامل خودروسازی، صنایع ساختمانی و لوله سازی را هدف قرار داده است.قابل ذکر است که طرح دیگری در مجتمع فولاد گیلان در حال اجرا میباشد. این طرح شامل راه اندازی واحد گالوانیزه و ورق رنگی با ظرفیت 150 هزار تن در سال میباشد.

کارخانه فولاد گیلان با تاسیس خط تولید ورق گالوانیزه به تازگی در زمینی به مساحت 6 هکتار با زیربنایی به مساحت 240000 مترمربع در شهرک صنعتی رشتی تاسیس گشته است و آغاز به تولید ورق گالوانیزه با ظرفیت تولید 180 هزار تن در سال با رعایت استاندارد های جهانی و قابل رقابت با محصولات بازار می باشد .

کارخانه فولاد گیلان حسن رود در خط تولید ورق گالوانیزه آنچنان که مدیران این شرکت اعلام کرده اند ورق گالوانیزه با ابعاد و مشخصات محدوده ضخامت محصولات 2/0 تا 2 میلی متر و محدوده عرض محصولات714 تا 1250 میلی متر و حداکثر وزن کلاف قابل تولید 15 تن می باشد که این کارخانه را به یکی از کارخانجات تولید ورق گالوانیزه با کیفیت تبدیل می نماید.

محصولات شركت فولاد گیلان

  1. ورق سیاه گیلان
  2. ورق روغنی گیلان
  3. ورق آجدار گیلان
  4. ورق گالوانیزه

شیت ورق آجدار فولاد گیلان 

ورق آجدار گیلان برش خورده، شامل شیت آجدار 1*2 ضخامت 3 گیلان را از پرگاس آهن بخواهید. برای ساختن سطوح یا در مکان‌هایی به‌کار می‌رود که به اصطکاک بیشتر جهت کم کردن احتمال لغزش و حفظ ایمنی نیاز می باشد، مثل فرش کردن پلکان، لبه‌های سکوی ایستگاه قطار و... . شیت آجدار 1*2 ضخامت 3 گیلان ازجمله محصولات پر طرفدار این برند در بازار خرید و فروش آهن‌ آلات در پرگاس آهن می باشد.

ساختار ورق گالوانیزه آجدار

 ورق گالوانیزه توسط فلز روی پوشش داده می‌شود تا در برابر زنگ‌زدگی مقاومت بیشتری پیدا کند. در صورتی که ماده اولیه مورد استفاده برای تولید ورق آجدار، ورق گالوانیزه باشد، به آن ورق گالوانیزه آجدار می گویند. محیط‌های مرطوب، سقف شیروانی‌ها و محیط‌های دریایی مانند کف کشتی‌ها، کاربرد بیشتر و چشم گیری دارد.

استاندارد ورق آجدار

این نوع ورق معمولا در ضخامت های 10-1.5 میلی متر و در ابعاد 1*2 متر و 1.5*6 و 2*6 در بازار موجود است. این ورق ها معمولا به صورت شیت در بازار عرضه می گردد. ولی در برخی موارد می توان آن ها را به صورت رول فرم (کلاف یا کویل) نیز در بازار عرضه نمود. فولادسازان این محصول را با استانداردهای st52-3 ، st37-2 و st44-2 تولید می کنند. شرکت فولاد گیلان ورق آجدار را با استاندارد st37 تولید می نماید و سایر استانداردها نیز با توجه به سفارش مشتری می توان تولید نمود.

ورق آجدار 2 میل

 این ورق را در ضخامت 2 و در طول 1200 میلی متری می باشد . با توجه به ابعاد این ورق، وزن آن بین 30 تا 35 کیلوگرم می باشد ونوع آلیاژ به کاربرده شده در ساخت این ورق ST37 می باشد .و با آج های لوزی، بادامی، عدسی و الماس در دسترس مشتریان می باشد.ورق آجدار 3 میل بر اساس وزن آن حساب شده و در پیش فاکتور به مشتریان گرامی اعلام می گردد.

ورق آجدار 3 میل

یکی از پرکاربردترین انواع ورق آجدار یا چکر پلیت ها ورق آجدار 3 میل می باشد. قیمت ورق آجدار 3 میل مانند دیگر محصولات موجود در بازار آهن به صورت روزانه دچار نوسان می گردد. قیمت این محصول بر اساس وزن و حالت (رول یا شیت) مشخص می شود. ورق آجدار کارخانه های مبارکه و گیلان از پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار است. قابل ذکر است که قیمت ورق های فابریک و آجدار 3 میل بر اساس ابعاد و ضخامت آن مشخص می گردد.

ورق آجدار 5 میل

ورق آجدار 5 میل دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و دارای مشتریان بسیار زیادی می باشدشما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید. پرگاس آهن آماده پاسخگویی به سوالات شما وکاربران عزیز می باشد .

قیمت ورق آجدار گیلان 

قیمت ورق آجدار گیلان به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها، استاندارد تولید، کیفیت و ویژگی ها ورق و ضخامت آن می باشد. برای آگاهی از قیمت روز ورق اجدار می توانید از صفحه قیمت ورق آجدار گیلان دیدن نمایید. قیمت های اعلام شده در سایت پرگاس آهن  به صورت روزانه به روز رسانی میشوند و جدیدترین قیمت در هر روز درج می گردد.

ورق های آجدار گیلان به چند صورت عرضه می‌شود ؟

ورق‌های آجدار به دو شیوه‌ی متفاوت تولید می‌شود: فابریک و پرسی. ورق‌های آجدار فابریک، گرچه وزن و قیمت بیشتری دارند، از طول‌ عمر و استحکام بیشتری نسبت‌به نمونه‌های پرسی برخوردارند و سطح پشتی‌شان کاملاً صاف و صیقلی است.

پرفروش ترین ورق آجدار گیلان کدام است ؟

شیت آجدار 1*2 ضخامت 3 گیلان ازجمله محصولات پر طرفدار این برند در بازار خرید و فروش آهن‌آلات می باشد.

قیمت ورق آجدار گیلان برچه اساس تعیین می شود؟

برای محاسبه و تعیین قیمت ورق آجدار به مواردی همچون ضخامت، ابعاد و وضعیت این مقطع توجه می شود.

تماس جهت استعلام و خرید